dinsdag 11 oktober 2011

Leukigheidjes.

In de Flair (een oude) las ik iets over Leukigheidjes.nl. Ik heb er eens op rond gekeken en het is echt een leuke, gezellige site. Omdat ik hem zo leuk vond wil ik hem graag met jullie delen. Klik verder om te zien wat er allemaal op de site te doen is. x



De naam zegt het al een beetje. Wat kan je er vinden? Nou leukigheidjes! Op deze site zijn allemaal leuke dingen te vinden. Leukigheidjes.nl verkoopt zelf niks, maar linkt je door naar andere sites.
Op deze site kun je veel verschillende dingen vinden, die je niet elke dag ziet. Deze site is daardoor ook leuk voor verjaardagen, omdat het echt unieke kadootjes zijn.

Omdat ik er veel dingen op heb gezien die me leuk lijken heb ik voor jullie een wishlist. Ik ben niet van plan om alles te kopen, omdat sommige dingen nogal prijzig zijn.

hippetantes
Vogeltjes kapstok. Prijs: €24,95. Website: www.hippetantes.nl.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een kapstokje voor mijn kettingen, omdat die nu allemaal aan een haakje aan mijn klerenkast hangen en telkens in de knoop gaan.. Hierop zitten ook nog schattige vogeltjes, dus ik ben verkocht. Ik zal nog wel even verder kijken naar een budget variant. (Lang leve de Xenos en Action!)

papiermier2
Notitieblokken met leuke illustratie. Prijs: €5,50. Website: www.papiermier.be.
Dit is ongeveer hetzelfde verhaal als de kapstok.. Deze lijken ook niet zo groot en dus makkelijk in mijn tas te stokken. Met ook nog vier van die leuke voor €5,50 kan ik zo in elke tas een doen.

hipaholic2
Kleurrijke portemonnee. Prijs: €75. Website: www.dreumesdromen.nl.
Als mijn oude half kapotte portemonnee een eindeloze put was geweest had ik deze beurs wel gekocht. Oh mijn god, wat is deze leuk! Ik schrok een beetje toen ik de prijs zag. vijfenzeventig euries.. Oeii, dan blijft hij ook wel even leeg..

miesenmoos
Klein, fris en fruitig portemonneetje. Prijs: €8,95. Website: www.miesenmoos.com.
Dit is een vervanger van de vorige portemonnee. Deze vind ik ook super schattig en wat goedkoper. Ik vertrouw alleen het woord 'portemoneetje' niet. Hij lijkt nu heel klein en ik heb een portemonnee nodig met veel vakjes, want ik heb een beetje een overvloed aan pasjes..

stippels
Deze toffe klik laat elk uur van zich horen. Prijs: €60. Website: www.stippels.com.
Oh mijn god. Bij deze klok komt elk uur een olifantje naar buiten in plaats van het gebruikelijke vogeltje. 's Nachts gaat deze klok niet af, door de ingebouwde lichtsensoren. Dat vind ik echt heel fijn, want ik word daar altijd wakker van. Echt een super schattige klok.

Have (shopping) fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!