dinsdag 1 november 2011

Hoe ver gaat de liefde?

Vandaag eens wat heel anders dan normaal. Even niet over makeup, nagels of andere beauty dingen, maar over liefde. Zoals de meesten van jullie denk ik wel weten heb ik een vriend en (bijna) alles gaat goed tussen ons. Maar bij sommige anderen weet ik dat het soms niet zo makkelijk gaat. Vandaag wil ik jullie even goed laten nadenken over dat begrip. x

Ik weet hoe moeilijk het is om een relatie te breken. Om wat voor reden dan ook. Je begint altijd te twijfelen of het waar is wat je van je vrienden hoort, omdat je de ander niet kwijt wilt. Maar als je het steeds vaker hoort, begin je ook steeds meer te twijfelen. Als je het de ander vraagt, kan diegene zeggen dat het leugens zijn en je blijft twijfelen, maar je wilt de ander niet kwijt dus je probeert het te vergeten. Maar soms geeft de ander het ook toe. Dan weet je niet wat je moet. Moet je nou bij de ander blijven en hopen dat het nooit meer gebeurt of het gewoon gelijk uitmaken? Een vraag die niemand anders voor je kan beslissen. Alleen jijzelf. 
Soms wil je vrienden wel helpen met de beslissing, maar je weet niet wat ze voelen. Ook al denk je soms van wel, omdat je in dezelfde situatie hebt gezeten. Iedereen heeft andere gevoelens. 


Ik noem mezelf geen heilig boontje, dat ik alles goed doe. Ik weet zelf ook wel dat ik verkeerde dingen heb gedaan. Maar achteraf heb je altijd wel spijt, vooral als je er vrienden pijn mee hebt gedaan. 

Sommige mensen verdienen soms gewoon geen liefde meer, omdat ze te vaak een ander pijn hebben gedaan. 

Vanmiddag plaats ik nog een blog met een verassing, maar voor nu:
Stay strong.

Het meisje waarvoor ik dit schrijf weet zelf wel dat dit voor haar is. Ik weet alleen zeker dat ze twijfelt of het echt voor haar is, maar het is voor jou T.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!