vrijdag 7 oktober 2011

Gratis?

Vandaag vertel ik jullie over mijn favoriete vrije middag bezigheid. Ik doe dit vaak en heb er dan vaak een week later opnieuw, maar op een hele andere manier plezier van. Waarschijnlijk snappen jullie echt niks van deze intro, maar lees verder voor een betere uitleg. x



Mijn favoriete vrij middag bezigheid. Ik heb er de dag zelf en een week later er plezier van. Ik zal het maar zeggen. Als ik een vrije middag heb, kan ik het hele internet afzoeken naar gratis proefmonsters. Op die momenten kan ik heel blij worden, omdat ik ze heb aangevraagd, het me niks heeft gekocht en soms zelfs hele nieuwe dingen ontdek. Een week later komen ze binnen en soms word ik dan ook nog eens verrast met een leuke kortingsbon voor als je dat product wilt kopen!

Plaatje van internet. Jammer genoeg..

Ik heb nu al veel dingen aangevraagd (nog niet binnen, het duurt meestal wel even..). Hoe ik dit doe? Ik google even op gratis proefmonsters of gratis sample en je krijgt een hele lading. Meestal is het wel soms even zoeken, want sommige acties zijn 'Alleen verzendkosten betalen!' en dan moet je nog steeds €5 betalen.. Ik doe alleen de gratis dingen. Die test ik en ik schrijf er een blog over als ik er echt resultaat bij zie.


Noem me gerust goedkoop, want alles wat gratis is moet ik hebben (maakt me niet zoveel uit wat het is, ik geef het wel weg.). Het is gewoon een handige manier om te testen. Wil je eens wat nieuws, maar weet je niet wat goed is? Kijk of ze gratis sample's hebben en vraag ze aan. Zo kan je zelf goed voelen wat jij het beste vind, want iedereen is anders.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!