zaterdag 1 oktober 2011

Favorieten van de maand.

Jullie kennen het vast wel van andere blogs; de favorieten van de maand. Vanaf nu zal ik ook elke maand mijn favorieten van de maand laten zien. Klik verder om te zien wat mijn favorieten van de maand zijn. x


In mijn Yves Rocher shoplog was al te zien dat ik een lippenbalsem had gekocht. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij is echt super! Hij is herstellend en smaakt/ruikt naar chocolade koekjes. De eerste keer dat ik hem gebruikte was hij heel hard, maar door het warme weer is hij wat gesmolten waardoor hij nu wel heel smeerbaar is. Deze herstellende lipbalsem is te koop bij Yves Rocher voor €1,-.

Ook zit mijn nieuwe Essence mascara uit mijn Essence shoplog erbij. Ik gebruik altijd stand 2 in combinatie met mijn all time favorite Etos Big Brush mascara. De Essence mascara is te koop bij drogisterijen voor €3,29 en de Etos mascara is te koop bij Etos voor volgens mij ongeveer €7.

Verder ben ik gek op mijn nieuwe 48 palet van broeckmans. Ik heb hem gekregen van een vriendin, omdat ze hem nooit gebruikte (alleen links onder). Ik weet dus niet de prijs, maar ik gebruik hem elke dag. Er zitten echt alle kleuren in die ik vaak gebruik.

Ook gebruik ik elke dag de Matte Finish foundation (vloeibaar, nr 03.) van de Hema en daar overheen de Mineral Radiance Pressed Powder van Bourjois (nr 02; Vanille). Volgens mij kost de Hema foundation rond de drie euro en de Bourjois poeder kost volgens mij dertien euro.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!