donderdag 20 oktober 2011

Cadeautjes!

Dinsdagavond werd ik heel enthousiast opgebeld door mijn beste vriendin, die me MOEST spreken. Ze had iets voor me gekocht en dat moest ze aan me geven. Dus sprak ik een kwartiertje later met haar af. Ze had iets voor me gekocht en ze had haar makeup weer eens opgeruimd. En elke keer als zij haar makeup heeft opgeruimd krijg ik ook weer een doos. Klik verder om te zien was het cadeau was en wat er in de doos zat. x



Ik begin met twee oogpotloden en een oogschaduw palletje van Max oftewel: Action. Het zijn twee zwarte oogpotloden met een puntenslijper in de dop waardoor je altijd een puntenslijper voor je oogpotlood heb. En het palletje heeft drie kleuren: wit, grijs en zwart.

 Ook kreeg ik spulletjes van de Etos. Een handcrème voor gevoelige handen, een 'liquid lippenstift' en een gewone lipgloss. Ik weet niet de naam van de lipgloss, want die is er af gesleten.

Ook kreeg ik nog twee dingen van Teeez!. Een body glitter en een lipgloss. (Ze is lipgloss verslaafd.. ;) Het is volgens mij een beetje een nude kleurtje en ik heb geen idee waar het weg komt.. Volgens mij van de V&D..

Ook heb ik nog wat Essence producten gekregen: een mascara en een Kajal pencil. Een kajal pencil is gewoon een oogpotlood en volgens mij kent iedereen de Essence Multi Action mascara wel..

 Nog meer van Essence: Lipgloss! Zoals ik al zei is ze lipgloss fan en dus heb ik nu 4 dezelfde lipglossen van Essence gekregen. Ook nog een tube die bij mij altijd op magische wijze ontploffen.. Die in de flesjes zijn de XXXL Shine lipgloss nummer 05; Super Star.


 Ook zaten er nog 3 mini's in. Twee van de Girlz! en nog een mini lippenstift van Yves Rocher die in pakketjes van 5 (?) koopt. De ene mini van Girlz! is een lipgloss en de andere een mascara.

Ook heb ik nog twee lipbalsems gekregen, het zijn twee met pearl en de Rilanja verzorgd je lippen ook nog eens. En de lipbalsem van de C1000 heeft een gloss & pearl effect.

Ook was de verassing dat ze de Falsies Volume mascara van Rimmel had meegegeven. Zij vond dat hij op was maar zei dat ik er nog wel wat in kon vinden want dat kan ik altijd.

Dit was het cadeau dat ze voor me had gekocht. De nepwimpers van de Action. We liepen maandag door de Hema en daar zag ik de nepwimpers liggen die ik wou, met glitters en alles, alleen kosten die €5,99 en dat vond ik wat duur. Dus kocht ik ze nooit. Nu was ze gister in de Action en toen zag ze deze set van 3 liggen en kocht ze. In het pak zitten drie soorten en volgens mij kost het €0,90.

Have fun!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!