vrijdag 14 oktober 2011

5 big mistakes.

Normaal plaats ik elke ochtend om 7 uur een blog die ik de dag ervoor heb geschreven, maar zoals de meesten van jullie denk ik vanochtend al hadden gezien, heb ik vanochtend niks geplaatst. Gister heb ik geen tijd en inspiratie gehad om een blog te plaatsen. Vandaag heb ik weer nieuwe inspiratie en daarom plaats ik vandaag een keer 's middags een blog. Klik verder om te lezen waar de blog van vandaag over gaat. x

Ik zit nog op school, ga vaak naar de stad en laat elk dag de hond uit. Ik kom dus vaak mensen tegen en zie dus ook veel kleding mistakes. Vandaag deel ik de 5 grootste kleding mistakes.

1. Sokken in sandalen. Volgens mij vind bijna iedereen wel een big mistake, maar waarom word het dan toch nog gedragen? Vooral mannen dragen witte sokken in hun sandalen. Het is nu wel in de mode om een schattig randje van je sokken boven je hakken uit laten te komen. 

2. Een hele erge inkijk. Dat is gewoon ordinair. Bij sommige mensen zie je hun bh, of een hemd (nog niet zo erg..) als ze die er onder hebben, maar soms zie je ook gewoon echt alles. Draag er dan gewoon een sjaal of iets anders bij dat het bedekt, maar alsjeblieft zeg. Ik hoef echt niet bij je shirt naar binnen te kijken.

3. Kleren die niet bij elkaar passen. Ik draag wel eens een jurkje en daar doe ik dan een nonchalant vest bij. Maar om kleuren bij elkaar te dragen die niet bij elkaar passen..

4. Maatje S dragen terwijl je XL nodig hebt.. Het is niet altijd je eigen schuld als je een beetje een buikje hebt, maar als je je er voor schaamt kan je beter gewoon je eigen maat kleding dragen. Anders laat je het alleen nog maar meer opvallen.

5. Kleding dragen die niet bij je leeftijd past. De meeste van jullie kennen vast wel het programma 'Hotter than my daughter' dat sinds een paar weken op RTL 4 is. In dit programma zie je dingen van moeders die zich jonger dan hun dochter kleden. De moeders kleden zich meestal te jong en ik vind dat de kinderen zich meestal veel ouder kleden.. Alsof ze een voorbeeld willen zijn voor hun moeder.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!