zaterdag 8 oktober 2011

24 uur eten.

Gister vertelde ik al over mijn vrije middag hobby: proefmonsters bestellen. Sinds 1 oktober is er een nieuwe zender op onze tv (UPC on demand) en ik kan er echt uren naar kijken. Het gaat over eten, koken en reizen. Voor mij is dit bijna een hemel. Klik verder om te lezen welke zender het is. x



De zender heet 24kitchen en het is een zender met 24 uur per dag kookprogramma's. Ik hou echt al heel erg van kookprogramma's op tv en nu heb je het 24 uur.

Vanmiddag heb ik samen met mijn moeder gekeken en toen zagen we hoe je Hete Bliksem kan maken. 's Avonds moest ik de tafel dekken en kwam ik tot de ontdekking dat ze Hete Bliksem had gemaakt. Ik heb het gevoel dat ik morgen weer even de zender er op ga zetten als mijn moeder mee kijkt. ;) Klik hier voor het recept van de Hete Bliksem met mosterdkarbonades.



Er zijn verschillende programma's op de zender en er is niet veel reclame (alleen voor de andere programma's op de zender). Andere programma's zijn; Grenzeloos koken, De makkelijke maaltijd, Rudolph's Bakery, The Taste Of Cooking, The Taste of Life Basics en The Taste Of Life Travel. Er zijn maar 6 programma's en daardoor ook niet veel verschillende koks. Alleen bij Grenzeloos Koken is telkens weer een andere kok.

Ik hou erg van kookprogramma's en eerst waren ze niet veel op tv te zien, maar ik ben blij dat het er nu 24 uur per dag is.

24kitchen is te zien bij UPC on demand (zender 24) en ik weet niet waar de zender nog meer te zien is.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!