vrijdag 16 september 2011

What's in my schoolbag?

Een filmpje/blog die andere bloggers ook vaak doen is een 'What's in my bag?' filmpje/blog. Op het moment dat ik dit schrijf is het 16 september (vandaag dus) 6:37 (Daarom is de blog ook 2 minuten eerder dan anders online..). Normaal schrijf ik 's avonds al de blogs, maar dat was ik nu vergeten. Om 7:45 moet ik naar school fietsen en daarom maak ik voor vandaag een 'What's in my schoolbag?' blog.

Zoals in elke schooltas zitten er boeken in. Straks doe ik mijn economie en Engels boeken er in. Ik heb eerst twee uren gym, dan een tussenuur, dan twee uur engels en dan nog een uurtje economie. (School tot 2 uur dus.)
Verder heb ik nog een map met belangrijke papieren (gekocht bij de Action) en een schrift met ideeën en andere dingen voor xminimuis.
Natuurlijk zit er ook nog een agenda (klik!), etui (klik!), een rekenmachine, beurs, broodbak en een flesje Aldi ijsthee in.
En natuurlijk heb ik het beste voor het laatst bewaard: Mijn toilettasje met daarin: Vogue Girl Deo (Cats), Essence lipgloss, Essence Multi Action mascara, een mini borstel (Kruidvat), een kam van GoodLook, een nagelvijl die bij de Vogue Girl Deo zat, een klein potje Dove Body Butter en nog wat maandverband en tampons (altijd handig!). Ik gebruik deze makeup niet vaak, alleen als het echt nodig is.
(klik hier voor mijn hele makeup stash)

Dit zit allemaal in mijn schooltas. Ik raad jullie aan om ook een 'What's in my bag?' blog of filmpje te maken, want dan weet je ook gelijk wat er allemaal in je tas zit. Ik moet er nog even bij zeggen dat al de hele week de nieuwe Essence lipgloss in mijn etui zit, binnenkort komt er een Duo Review met Feel Good Look Good Trienke over deze lipgloss. Hou xminimuis in de gaten!

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!