vrijdag 23 september 2011

Wat kun je verwachten?

In mijn Yves Rocher shoplog was te lezen dat ik 20 proefmonsters had besteld. Woensdag kreeg ik het pakketje binnen. Alles zit in kleine zakjes verpakt (wel samen in een envelop), maar ik heb foto's van het echte product gezocht op de Yves Rocher site. Het zijn niet 20 pakketjes maar 15, er waren 4 30/40+ (die heeft mijn moeder) en 1 was 60+ (die mag mijn oma hebben..). Klik om te zien welke monsters ik heb gekregen. x



Er zaten twee BIO Culture testers in de doos, de linker (gele tube) is een hydraterende, opwekkende en beschermende biologische dagcrème met de frisse geur van pepermunt. De paarse tube is een verzorgende nachtcrème net 10 biologische plantenextracten.

De Ultra Mat Hydraterende matterende verzoringen van SEBO SPECIFIC zat ook in het pakket. Zoals de naam al zegt zorgt deze crème voor een matte huid. 
Deze gelcrème houd het water vast dat zich onder de opperhuid bevindt. Zo blijft de huid gehydrateerd. Deze crème geeft geen vette finish.

Door deze crème word je figuur slanker. Je moet wel twee weken smeren en dat lukt vast niet met zo'n klein zakje.. Ik weet ook niet waar ik hem op moet smeren..
Deze crème zorgt er 24 uur voor dat je gezicht er niet vermoeid uit ziet. (Meer staat er niet in de beschrijving, maar volgens mij moet je er ook niet meer van verwachten..)
Ik zocht deze foundation op en zag dat hij normaal €21 kost. Nu kost hij €12,60 maar dat vind ik nog steeds best duur. Ik ben wel erg benieuwd naar de foundation. Hij beloofd een perfecte teint die 14 uur lang mooi blijft. Okee, ik ben benieuwd! Hopelijk is het de goede kleur..
Er zat nog een foundation in het pakket. (Foundation in zakjes? Is dat handig?) Deze foundation zorgt voor een frisse, fluweelzachte huid die weer in balans is dankzij het matterende effect. 
Natuurlijk zaten er ook weer parfums bij. Dit is Tendre Jasmin. Een frisse, volle geur van verschillende jasmijn soorten die blijven bloeien. 
Toen dit parfum net kwam heb ik een mini flesje hiervan gekregen, met 10 ml ofzo. Ik heb hem nu nog steeds, want ik doe best lang met deze flesjes omdat ik vaak varieer in parfum. Ik vind dit een nette geur die eerst heel sterk is, maar later wat wegvalt en een raar geurtje krijgt..
Evidence is een parfum met wilde lelietjes-van-dalen, mos en vioolblaadjes. Als ik dit lees heb ik al het gevoel alsof ik in het bos loop. Ik ben erg benieuwd naar de geur.
Een lichte, ongecompliceerde (wat?), frisse feur van prikkelende groene bloemen en fruitige noten. Een echte lentegeur.. Op het doosje van deze parfum staat ook een zandstrand met duin gras.. Hmm, ik ben benieuwd.
Een zijdezacht parfum van sinaasappelbloesem, een bron van rust. Dit word echt een luchtje voor een rustig dagje..

And suprise, suprise!
2 mannen geuren! Ik heb mijn vriend zo ver gekregen om ze voor me te reviewen. Hij wou niet de moeite doen om ze mee naar huis te nemen, maar als hij hier komt dan doet hij er een op en zo kan ik zelf beslissen wat ik er van vind. Van de Évidence Homme collectie had mijn vader aftershafe en ik heb hem er nooit over horen klagen. 

Ik heb alle informatie uit het boekje gehaald dat erbij zat om alles te beschrijven. 

Zoals jullie kunnen lezen gaat ook mijn vriend me af en toe helpen met mijn blog, zodat er ook wat voor de mannen op xminimuis staat en binnenkort komt er ook een samenwerking met Trienke van Feel Good, Look Good op xminimuis! Ze heeft zelf ook een blog, maar weet vaak niks te plaatsen. We hebben dezelfde lipgloss maar in andere kleuren dus daar komt binnenkort een duo review van! Hou xminimuis in de gaten!

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!