zaterdag 24 september 2011

Update makeup / nagellak stash.

Ik heb twee dozen: een voor mijn makeup en een voor mijn nagellak. Die van mijn nagellak was eigenlijk te groot en die van mijn makeup werd te klein. Wat doe je dan? Omdraaien die handel! Ik heb al mijn nagellak in een bak gedaan, en al mijn nagellak in mijn ex-makeupdoos gezet, en daarna al mijn makeup weer in de grotere doos gedaan. Daardoor is natuurlijk ook mijn indeling veranderd. Klik verder om te zien hoe ik alles nu order. x



Voor:
Makeup stash. (DIY)

 Nagellak stash (Sorry, foto wou niet draaien..)

Kleine doos en grote doos.

Na:
makeup stash.

Nagellak stash.

Grote en kleine doos.

Zoals jullie kunnen zien, passen nu mijn paletten ook in mijn makeup doos. Ik kon dat eerst niet en gebruikt het zilveren palet (links achter) elke dag (48 kleuren van Broeckmans). Het is nu misschien niet meer zo overzichtelijk, maar ik heb nog wel bakjes gebruikt. Aan de linkerkant staan eerst mijn 3 uitgebreide paletten van de colour workshop (met meer dan alleen oogschaduw), mijn 48 kleuren oogschaduw palet en daar tussen staan glitters verstopt. Daarvoor staat een bakje met mijn mascara's en daar weer voor een bakje met mijn oogpotloden. Naast de oogpotloden staat een bakje met mijn lip producten en daar boven een bakje met mijn kwasten en wimperkruller. Daarnaast staat nog een bakje gepropt met mijn foundation's en daarnaast een grotere bak met al mijn kleine oogschaduws (mono's, duo's en trio's). Daar achter (en er liggen twee op..) staan mijn paletten met 4 of meer kleuren oogschaduw.

Over mijn nagellak stash is niet veel te zeggen. Ik heb het niet meer in bakjes, want dat nam veel ruimte in. Alles staat nu door elkaar maar ik weet telkens precies welke ik pak.

Deze blogs vind je misschien ook leuk om te lezen:

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!