donderdag 29 september 2011

Tutorial: Raindrops from Jupiter.

Vandaag heb ik alweer een nail art voor jullie. Ik was wat aan het experimenteren en toen kwam mijn zus achter me staan. Ik zou haar nagels dit weekend alweer doen, maar daar was geen tijd voor. Ze wou ook de nagels die ik op mijn duim probeerde. Ik heb haar nagels ook weer een mooi kleurtje gegeven. Klik om te zien hoe haar nagels er nu uit zien. x



What do you need?
- 2 kleuren nagellak die bij elkaar passen.
- Saté prikker.
- Glitters.
How to make?
- Lak de je nagel tot de helft in de ene kleur en lak de andere helft in de andere kleur.
- Maak met een saté prikker een golf of ander patroon door de lakjes.
- Doe op de gaten of cirkels die je door het patroon krijgt glitters. 
- Eindig met een topcoat. 
 Tips:
- Als je een matte topcoat wilt gebruiken, kan je ook eerst de topcoat gebruiken en daarna de glitters. De glitters blijven dan wel minder goed zitten maar je hebt wel glimmende glitters.
- Je kan een donkere en een lichte blauw gebruiken (zoals op de foto), maar je kan ook bijvoorbeeld roze en groen gebruiken. Met twee verschillende kleuren kan je ook leuk experimenteren.
- Je kan het figuur dat je tussen de twee kleuren ook weer met de saté prikker een andere kleur geven.
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!