dinsdag 27 september 2011

Tutorial: Klodder Fantasie.

Ik had even geen idee wat ik op mijn nagels kon doen. Ik moest wel snel nieuwe nagellak op doen, want de andere zat er ook al weer 2 weken op (nagellak kan er heel lang bij mij op zitten..). Ik lakte ze met twee kleuren. Op mijn rechterhand met blauw en limegroen, want die combi had ik gezien toen ik mijn nagellak indeling ging veranderen, en op de andere hand rood en lichtgroen. Nog steeds wat kaal. Klik verder om wat ik verder heb gedaan. x



 Rechterhand: Essence Colour & Go, nr 52; Out Of My Mind / nr 39; Lime Up! & Etos Long Lasting; nr 14.

Linkerhand: Catrice; Easy Peasy, Lemon Squeezy! (nr 390), Essence Reloaded; nr 02 Back To The 50's & Miss Porty, nr 313.

Ik had bij verschillende bloggers die naar het Kruidvat Pers event al een 'Drag Mable Nail art' gezien. Oftewel: Water Mable Nail art zonder water. Ik heb al eens een artikel geschreven over Water Mable Nail art (klik hier), maar toen ik het probeerde lukte het niet. Ik ben bij deze nail art een beetje geïnspireerd door Drag Mable Nails. Ik hier een filmpje van BeautylabNL die ik erg duidelijk vind.


Je kan ook geen basis gebruiken en dan gewoon op de nagel druppen en goed verspreiden.

Tutorial: Klodder Fantasie.
- Lak je nagels in een willekeurige kleur en wacht tot ze goed droog zijn (of je gebruikt dry drops).
- Drup met een saté prikker nagellak op je nagel en veeg het uit met de punt van de saté prikker.

Eigenlijk is hij heel simpel. Je kan het ook met meer kleuren doen maar ik heb het met een kleur gebruikt. Toen ik het op had, zag ik er later allemaal mensen en andere dingen in. Daarom heet het ook: klodder fantasie.

Have fun en stuur me jullie resultaten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!