woensdag 21 september 2011

Tag: Hoe nep ben jij?

Hoe nep ben jij? Een vraag waar je niet lang over na hoeft te denken: 'Niet!'. Maar is dat ook echt zo? Met deze tag kan je er achter komen. Klik om te zien hoe nep ik ben..



Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee. Ik ben 15 dus ik zou het ook niet mogen volgens mij. Ik heb ook niet echt iets wat ik zou willen veranderen..






Gebruik je valse wimpers?
Eigenlijk echt nooit.. Ik heb ze ook niet thuis. Ik heb ze wel een paar keer bijna gekocht, maar ik kan het denk ik toch niet aanbrengen.. Ik kan niet goed bij mijn ogen prusten met spul..


Draag je een weave of extensions?
Nee. Extensions zijn duur en zoveel geld heb ik niet en als ik heel eerlijk moet zeggen, ik weet niet eens wat een weave is.. *schaam schaam*


Gebruik je iedere dag make-up?
Nee, alleen als ik naar school ga of als ik andere afspraken heb. Als alleen mijn vriend of ik alleen naar buiten moet om de hond uit te laten doe ik geen makeup op, maar als ik naar de supermarkt moet doe ik wel altijd even wat op..


Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee. Ik zou niet weten wat ik zou willen veranderen aan mezelf. Het klinkt misschien stom, maar ik ben niet zo tevreden met mijn lichaam maar zou ik niks willen veranderen. 


Kun je nog zonder make-up?
Nee. Ik zou niet zonder makeup naar school durven. Daar ben ik heel eerlijk in. 


Draag je nepnagels?
Nee, mijn nagels zijn van zichzelf al heel lang en sterk, dus ik heb ze ook niet nodig.


Verf je je haren?
Ja. Van mezelf heb ik licht blond haar en ik verfde het eerst in de kleur hazelnoot,  maar nu heb ik het laatst donkerder geverfd in mahonie (donkerder en ook roder, maar het lijkt gewoon donkerbruin). Het is bijna het tegenovergestelde van mijn eigen kleur, maar in de winter verf ik het daarom ook niet of lichter, omdat ik wel bleker word door deze kleuren.


Ga je onder de zonnebank?
Nee. Van mezelf word ik snel bruin, maar ik wil het soms wel, omdat het ook snel weer wegtrekt. Maar ik weet dat naar de zonnebank gaan duur is en ik weet zelf ook geen mensen met een (bruikbare) zonnebank.


Gebruik je selftanners?
Nee. Ik kan daar niet mee omgaan. Er komen altijd strepen en ik kan daar gewoon niet mee omgaan. Misschien dat ik het deze winter wel weer ga gebruiken maar ik denk het niet..


Heb je tattoo’s?
Nee. Ik mocht vorig jaar wel een voor mijn verjaardag maar toen mocht het ineens niet meer. Ik neem er denk ik wel een als ik 16 word.


Ik kwam er achter dat ik niet echt nep echt ben, want ik heb niet echt 'nep' geantwoord. Ik vraag me af hoe 'nep' jullie zijn.


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!