zaterdag 17 september 2011

Shoplog: Yves Rocher.

Ik was eigenlijk op zoek naar een masker dat ik nu ook had, maar bijna op was. Ik ging op zoek op de Yves Rocher site, maar zag dat hij niet meer te koop was met citroen (die ik had.). Ik zag dat hij er nog wel met Limoen was, dus bestelde die. Ik zou afrekenen maar toen kwam er een melding dat je voor minimaal €7,50 dingen moet kopen. Dus ik moest er meer bij kopen. Daarom nu alvast de shoplog met bestelde producten.



Gezichtsmasker met Limoen. Dit is een lekker fris en reinigt gezichtsmasker. Ik had deze dus al met citroen en hij lag al een tijdje in mijn masker la. Ik gebruikte hem als ik een nacht met makeup op had geslapen, zodat mijn gezicht weer lekker fris was. In een tube zit 50 ml, dat lijkt misschien weinig maar je hoeft telkens maar een beetje te gebruiken. Er ging nu 50% vanaf en daardoor kost hij nu €3,35.
20 Proefmonsters voor €2,00. Ik hoefde hier niet lang over na te denken, het was gelijk: 'BESTEL!'. Ik ga ze gebruiken en schrijf er reviews over. Alles wat voor de 'oudere' huid ga ik weggeven aan iemand die ik ken. Deze 20 proefmonsters kosten dus in totaal €2,00 oftewel €0,10 per stuk!
Luminelle kohlpotlood, oogpotlood. Een vriendin van me had dit oogpotlood ook en was er erg enthousiast over, ik moest nog geld uitgeven dus ik besloot om dit oogpotlood ook te kopen. Het kost €2,00 en er zat 48% korting op.
Herstellende lippenbalsem met Karitéboter. Omdat ik nog €0,15 cent (aargh..) moest uitgeven heb ik maar deze lippenbalsem gekocht, terwijl ik eigenlijk net had voorgenomen om geen lippenbalsem meer te kopen.. Normaal kost deze lippenbalsem €2,50, maar hij zat in de categorie meer dan 50% korting en kostte nu €1,-.

Je kon ook nog een suprise pakket winnen van €10, €20, of €30. Ik won die van €30 en ben erg benieuwd naar de inhoud. Ook heb ik met memory nog een 'fruitige verassing' gewonnen en ik kreeg de agenda en balpen die je bij de bestelling in deze maand kreeg.

Binnenkort komen er dus reviews over de gekochte producten, en ik zal jullie vertellen wat in het €30 pakket zat. Binnen 5-6 dagen word het pakket volgens mij bezorgd, dus dan komt ook ongeveer de inhoud van de doos online.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!