zondag 18 september 2011

Review: Essence quattro.

In mijn laatste shoplog had ik al allemaal Essence dingen waarvan ik zei dat ik ze snel zou reviewen. Vandaag heb ik drie looks gemaakt met het Essence quattro gemaakt die ik jullie vandaag ga laten zien. Klik voor de looks.




 Het doosje ziet er net zoals de andere Essence producten niet saai uit, maar ook niet super aantrekkelijk. Het is een doorzichtig doosje waardoor je kunt zien welk product je hebt. Deze Essence quattro, nr. 06 Rock Angel kost €2,99.

Het pigment van de kleuren is goed, maar een beetje te veel. Je moet als je het gebruikt het kwastje eerst goed aftikken, anders is het echt te veel. Van links naar rechts: Donkere met glitter, donkere, licht groene, gele.


 (Op het oog van Annika.) Ik heb op het bewegende ooglid en donkere kleur met glitter gebruikt, onder het oog de gele kleur en in de crease heb ik de licht groene gebruikt.

 
Dit is een wat lichtere look. Ik heb op het bewegende ooglid de licht groene kleur gebruikt en in de ooghoek en de crease de gele kleur. Onder het oog heb ik de donker kleur met glitter gebruikt.

 
Dit is de donkerste look. Ik heb op het bewegende ooglid de donker groen gebruikt en in de crease de licht groen. Onder het oog heb ik de donkere groen met glitter gebruikt.

Bij alle looks heb ik ook de nieuwe Essence 2 in 1 look mascara gebruikt. Daar komt binnenkort meer over.
Ik wou nog even sorry zeggen voor de niet zo goed foto's. Binnenkort koop ik een nieuwe camera met meer megapixels. 

Have fun! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!