woensdag 14 september 2011

Review: Essence; Meet_me@holografics.com.

In mijn shoplog van zondag konden jullie al lezen dat ik in de Essence €1,- bak bij de Kruidvat had gesnuffeld. Ik vond de @Holografics.com Lil@c oogschaduw. Hij was in mei en juni te koop, zag ik op de Essence site. Maar als je hem in de koopjesbak ziet (zoals ik!), weet je na een klik of je hem moet kopen of niet! 





De verpakking is simpel, maar heeft toch iets speciaals. Door de zilveren dop kan je jezelf mooi zien en dat geeft al een beetje een 'digitaal' effect. Als je het potje omhoog houd, zie je al de holografische effect. Als je het potje opendraait komt een kauwgom geur je tegemoet en kan je (met wat moeite) nog steeds het holografische zien. Het is de holographic eyeshadow, nr. 02 lil@c en koste normaal €2,29.

De linker streep is gemaakt toen ik net met mijn vinger door het potje was geweest en de rechter streep na de linker. Je kan zien dat er wel wat overblijft. De foto is niet super duidelijk, maar als je goed kijkt zie je dat hij onderaan wat kruimelt. Dit gebeurt ook als je hem een lange dag op heb. Hij gaat dan kruimelen en barsten en de oogschaduw zit dan vooral op plaatsen waar het niet hoort. Een oogschaduw basis gebruiken helpt een beetje, maar hij barst en kruimelt toch na een tijdje. Als deze in de winkel voor de normale prijs had gelegen had ik hem denk ik laten liggen.


Pluspunten & Minpunten.
+ Mooie verpakking.

- Hij is meer lila dan holographic.
- Kruimelt/barst snel.
- Limited Edition. (Nu niet meer te koop..)

Zoals je kan zien heb ik niet veel pluspunten kunnen bedenken. Ik raad hem ook niet aan als je lange dagen hebt.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!