donderdag 15 september 2011

Quick Tips.

Ken je het? Je hebt nog veel te doen, maar veel te weinig tijd. Voor de meesten denk ik heel herkenbaar. Daarom heb ik voor vandaag wat snelle tips voor jullie!



Tip 1: Als je weet dat je 's ochtends het altijd heel druk hebt, pak dan 's avonds alvast je tas in en leg je kleren en makeup alvast klaar. Zo heb je 's ochtends meer tijd. Bang dat je iets vergeet? Leg een briefje bij je tas met dingen die je er nog in moet doen maar nog nodig hebt. 

Tip 2: Dry Drops. Echt super handig! Heb je geen tijd meer gehad om nagellak op te doen, gebruik een nude kleur die je niet zo goed ziet als je knoeit en breng snel een laagje aan. Druppel wat Dry Drops er op, en binnen een paar seconden (verschilt per merk) ben je klaar om te gaan! Ik heb laatst de Dry Drops van Essence gekocht en ze werken echt goed!

Tip 3: Kom je er 's ochtends achter dat je de vorige avond toch beter had kunnen douchen? Even droogshampoo en de witte waas weg schudden (met je handen/borstel er doorheen gaan) en je kan weg. Ik gebruik zelf alleen droogshampoo bij mijn haarwortels, omdat mijn haarpunten al wat droog zijn en daar zie je meestal toch niet dat het vet is.

Tip 4: Spreek met iemand af. Als een vriendin mij op komt halen voor school ben ik altijd op tijd, omdat ik geen zin heb in gezeur. Als ik alleen fiets kom ik vaker net op tijd. Als je met iemand afspreekt heb je een sterkere motivatie om sneller te gaan.

Tip 5: Heb je met een toets te weinig tijd? Sla de moeilijkste vragen over om later op terug te komen en ga gewoon net zo lang door tot de leraar je briefje onder je neus weg trekt (of net iets eerder. ;)

I gotta hurry hurry hurry, now quick quick quick!
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!