zondag 25 september 2011

Overzicht: week 37/38.

Om alles nog eens makkelijk op een rijtje te houden zet ik elke twee weken op zondagavond om 7 uur alles nog een keer op een rijtje wat ik de afgelopen tijd heb geschreven. Hierin vertel ik de titel van de blog en een kleine samenvatting. x



Maandag 12 september 2011: 
My Music Of The Moment. #1Een rijtje met de muziek die ik in augustus veel geluisterd heb.

Dinsdag 13 september 2011: 
Youtube op Repeat.De manier om al je favoriete muziek via youtube constant af te spelen, zonder telkens weer op play te moeten drukken.

Woensdag 14 september 2011: 
Review: Essence; Meet_me@holografics.com.Een holografische oogschaduw die ik bij mijn laatste Essence shoplog net had gekocht.


Donderdag 15 september 2011: 
Quick Tips.Snelle tips voor als je weinig tijd hebt.


Vrijdag 16 september 2011: 
What's in my schoolbag?: Een blog waarin ik laat zien wat ik allemaal mee til naar school.


Zaterdag 17 september 2011: 
99 tag: Welke van deze 99 dingen heb jij allemaal gedaan?
Shoplog Yves Rocher: Een blog waarin ik vertel wat ik allemaal heb gekocht bij Yves Rocher.


Zondag 18 september 2011:
Review: Essence Quattro: Een review over het Essence quattro dat ik in de koopjesbak vond bij etos. Ook staan er nog drie ooglooks bij.

Maandag 19 september 2011:
Als een sneeuwbal in je onderbroek: Jullie geloven nooit hoeveel reacties ik alleen al op de titel van deze blog heb gehad. Een review van Chilly gel.


Dinsdag 20 september 2011:
Catrice limited edition: Er komt een nieuwe limited edition van Catrice aan. Geïnspireerd door grote steden.


Woensdag 21 september 2011:
Tag: Hoe nep ben jij?: Ja, hoe nep ben jij eigenlijk? Lees hier hoe nep ik ben.


Donderdag 22 september 2011:
Lookbook: Een soort facebook, waar je kleding inspiratie op kan doen? Okee..


Vrijdag 23 september 2011:
Wat kun je verwachten?: Wat zat er in mijn 20 proefmonsters van Yves Rocher. Lees waar je reviews van kan verwachten.


Zaterdag 24 september 2011:
Ik won!: Ik won een Ados Cosmetics oogschaduw bij Beauty NL. Hier mijn review en blijheid.
Update makeup / nagellak stash: Indelingen veranderd, dus tijd voor een update.


Zondag 25 september 2011:
Als een abrikoos.: Mijn Yves Rocher abrikozen parfum. Hier is de review.

Dat was hem weer, over twee weken komt het volgende overzicht.
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!