dinsdag 6 september 2011

OOTD

De meeste van jullie hebben het vast al gehad of hadden het ook gister: de eerste schooldag. Ik ben gister begonnen aan 4 vmbo-theoretisch, ja de examenklas. Ik heb eerst mijn eigen rooster opgehaald en daarna ben ik begonnen als tutor (een laatste jaars als soort extra mentor voor de eerste klassers). Het was een leuke maar ook lange dag. Ik zal jullie vertellen wat voor kleding, makeup en assecoires ik droeg. (sorry geen foto’s, ik ben echt een wrak op het moment van schrijven..)

Ik zal boven aan beginnen. Ik had mijn haar eerst los en alleen met het zeskamp in een staart. Ik had ongeveer dezelfde makeup op als met de FOTD van laats, alleen ik had nu geen blauwe oogschaduw gebruikt en ik had geen oogpotlood op (vergeten..). Op mijn lippen had ik de Essence lipgloss die ook in mijn stash is te zien. Op mijn nagels had ik Essence Colour & Go, nummer 52: out of my mind met de matte topcoat van Essence.

Ik had ongeveer dezelfde outfit aan als in mijn polyvore school outfit. Ik had een rood shirt aan met een zwarte gilet, daar onder had ik een spijkerbroek met mijn nieuwe sleehakken. Ik had na het zeskamp een lichtblauw hemdje aan ipv mijn rode shirt, omdat het shirt in het kleedhok had gehongen en naar 29 verschillende deo’s rook (bah!) en ik had het hemdje aan met het zeskamp waar ik zelf niet aan mee had gedaan, dus die stonk niet.

Ik had als assecoires een zilveren armband om die volgens mij van Yves Rocher komt, met de ring die ik in Amsterdam heb gekocht (klik hier voor de shoplog) en het kettinkje van mijn vriend dat ik altijd standaard draag.

Sorry dat het niet zo’n lange blog is, maar ik had een lange en vermoeiende dag.. Ik zal proberen om mijn dag wat beter te plannen, zodat ik meer tijd heb voor mijn blog. Want ik heb ook maar 1 tussenuur in een hele week. Ik zal het weekend alvast weer wat vooruit schrijven of als ik niks te doen heb op school. (:
Have fun en veel plezier op school!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!