zaterdag 10 september 2011

Om je vingers bij af te likken..

In oktober en november heeft Essence de '24h hand protection balm' in het assortiment. De lijn bestaat uit 3 handcreme's die gemaakt door de Little Bakery en daarom bestaan ze uit lekkere geuren. Ik hoop dat ze ook in Nederland verkrijgbaar zijn, maar toen ik op internet naar foto's zocht kwam ik ook al andere geuren tegen die ik nooit in de winkels heb zien liggen. Maar dan moet ik ook erbij zeggen dat hier in de buurt niet echt een winkel is met een uitgebreid Essence assortiment..


Ik heb bij elke crème de beschrijving gedaan die op de site staat.
Strawberry Cream Cupcake. Zoet, romig en zacht. Je kunt genieten van een heerlijke cupcake gevoel met de Essence handcrème zonder calorieën. Dankzij deze intensive care balsemzul je in staat om de winter te trotseren met een glimlach op je gezicht.
Raspberry Chocolat Cookie. De naam alleen al is genoeg om van te watertanden. Een verleidelijke combinatie van framboos en chocolade koekjes vult de lucht met een heerlijke geur die je doet denken aan koekjes, browniesfudge, cheesecake en donuts oftewel veel zoete verleidingen!
Vanilla Apple Pie. De hemel op aarde! Met de geur van vers gebakken vanille appeltaart, is het zeker dat je meer wilt! 


In alle crème's zit kokosolie en shea boter, waardoor je handen verzorgd en super zacht worden. De crème bied veel vocht dat droge handen tegen gaat, ookal is het nog zo koud. Ook de super lekkere geuren spreken me erg aan.
Vorig jaar had Essence een lijn met fruitige geuren bij de wintercollectie, maar dit jaar is het dus met zoete geuren. Als ik ze in de winkel zie liggen ga ik ze zeker weten alle drie kopen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!