maandag 5 september 2011

Nieuwe essence nagellak.

Ik keek weer eens op de Essence site en zag dat er nieuwe nagellak in het assortiment zaten. Dus ik klikte om er meer van te zien en zag dat er meer dan 20 nieuwe lakjes bij zijn! Met o.a. holograpic nagellak, flakies en gewone kleuren met en zonder glitters. Ik heb ze nog niet in de winkel zien liggen, maar ik heb ook al een tijdje niet meer gewinkeld, maar ik zal de kleuren aan jullie laten zien! Van de laatste kleuren was alleen geen goede foto te vinden, dus daar heb ik jammer genoeg geen een bij..



58 Frozen Queen: Een witte nagellak zonder glitter.
59 Black is Back: Een zwarte nagellak zonder glitter.
60 Fateful Desire: Een donker roze kleur zonder glitter.

61 Fame Fatal: Een minder donker roze kleur dan Fateful Desire zonder glitter.
62 Reach Peach: Een nude perzik kleur zonder glitter.
63 Think Pink: Een roze kleur zonder glitter.

64 Be Optimistic!: Een oranje kleur met glitter.
65 Camouflage: Een donkere kaki kleur zonder glitter.
66 Shiny Godness: Een lichte kaki kleur met (zilveren?) glitter.

67 Make It Golden: Gouden flakies.
68 High Spirits: Een lichte kaki groene kleur zonder glitter.
69 It's Khaki Time!: Een kaki bruine kleur zonder glitter.

70 Nude It!: Een licht bruin / beige kleur zonder glitter.
71 Trendsetter: Een bruin / paarse kleur zonder glitter.
72 Time For Romance: Paarse flakies.

73 Princess Prunella: Een holograpic groen paars lakje met glitters.
74 Sure Azure: Een licht blauwe kleur zonder glitter.
75 Gleam In Blue: Een blauwe kleur met glitter.

76 Hard To Resist: Een donker blauwe kleur met glitter.
77 In Style: Een blauw/groene kleur met glitter.
78 Blue Addicted: Blauwe/groene flakies.


79 Viva La Green (foto): Een groene mint kleur zonder glitter.

80 Icy Princess: Een zilveren kleur met glitter.
81 No Doubt: Een lichte kaki bruine kleur zonder glitter.
82 Rich & Pretty: Een licht bruine (kaki?) kleur met glitter.
83 Luxury Secret: Een donker bruine (kaki?) kleur met glitter.
84 Midnight Carm: Een donker blauwe (paarse?) kleur met glitter.
85 Galactic Black: Een zwarte kleur met glitter.

Hier staan alle nieuwe kleuren (ook de laatste) nog eens op een rijtje.

Een paar kleuren komen me bekend voor uit de limited editions.
Ik ben vooral benieuwd naar de flakies en Viva La Green en Fateful Desire ga ik zeker weten ook kopen als ik ze in de winkel zie.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!