maandag 12 september 2011

My Music Of The Moment. #1

Dit is mijn eerste My Music Of The Moment. Ik vertel in deze blogs welke muziek in mijn favorieten lijst staat op youtube en welke is het vaakst heb gekeken. Ik zet altijd de muziek die ik via youtube ga downloaden bij mijn favorieten en als ik weer een lijstje hebt ga ik ze dowloaden. Een tijdje geleden heb ik weer gedownload, dus voor jullie komt hier mijn nog best verse lijst! Ze staan van oud naar nieuw.






Jessie J - Who's Laughing Now.
Ik hou echt van haar muziek. Ik luister ook nog vaak Nobody's Perfect, maar die staat niet meer in mijn lijst. Jessie J heeft altijd energieke muziek en daar hou ik van.

Young Money - Bed Rock.
Dit is al een wat ouder liedje. Ik was een keer op zoek naar een Nicki Minaj look en toen zag ik dat er veel tutorials die waren geïnspireerd op haar makeup in deze clip. Ik heb het liedje opgezocht en luister hem nu ook nog vaak. 

Tiffany Alvord - Unforgettable.

Tiffany Alvord ft. Boyce Avenue - She will be loved. (Maroon 5 cover)

Toen ik in mijn favorieten lijst keek zag ik dat ik 6 nummers van haar er in heb staan, terwijl ik laatst ook alweer een paar heb gedownload. Ik heb de mooiste twee uitgekozen. Het eerste nummer is haar eerste echte clip en het tweede nummer is haar nieuwste cover. Tiffany Alvord is een meisje dat liedjes coverd en zelf liedjes schrijft. Ik vind haar stem echt heel mooi en bij sommige liedjes moet ik zelfs even een traantje weg vegen.

A Fine Frenzy - Almost Lover.
(Alweer een oud nummer..) Toen ik een vriendin Unorgettable stuurde, kreeg ik deze terug gestuurd. Zij vond dit een erg mooi liedje en dat vind ik ook. Ik luister dit liedje vaak als ik even in een dipje zit. Ik vind het een lekker huil nummer.

Hot chelle Rae - Tonight Tonight.
Ik had dit liedje laatst als cover van Tiffany Alvord gehoord (staat ook in mijn favorieten) en toen dacht ik van: 'Is dit niet dat ene liedje waarvan ik telkens de naam vergeet?'. En dat was hem. Ik vind het een lekker vrolijk liedje met een grappige videoclip. 

Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters.
Ik moet eerlijk toegeven, ik luister vaak bij dit liedje alleen de intro van Bruno Mars. Maar soms luister ik hem ook helemaal. Ik vind het stukje van Bruno Mars echt mooi, maar ik vind Bruno Mars ook gewoon een goede zanger.

Djurmaine ft. Dylan Haegens - Social Media.
Dylan Haegens is een vlogger die soms liedjes opneemt en Djurmaine een is zanger op youtube. Ze hebben nu samen een nummer opgenomen en ik kan er gewoon moeilijk bij stil zitten en kan hem keihard meezingen. Ik vind het echt een geweldige beat die er achter zit.

Teske (MyLoveBugLife) - Stay. (Miley Cyrus Cover)
Nog een youtuber in mijn favorieten lijst! Ik heb wel vaker over Teske geschreven. Ze heeft een beauty blog (Teskuh.nl) en ze heeft nu ook een stukje opgenomen waar ze in zingt. Ik vind het een mooi nummer en vind haar stem ook goed bij het liedje passen. Ik heb dit nummer gister toegevoegd aan mijn favorieten en heb hem al heel vaak geluisterd.

Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema.
Gister hoorde ik dit nummer op de radio en ik stond gewoon helemaal te springen en dansen. Dit is echt zo'n nummer waarbij ik niet stil kan zitten. Ik heb hem gelijk in de youtube repeat gezet en me helemaal moe gedanst.

Dit was My Music Of The Moment weer. Als ik weer 10 nieuwe clips voor jullie heb zal ik een nieuwe MMOTM doen. 

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!