donderdag 22 september 2011

Lookbook

Het is net iets als Facebook, Twitter of een OOTD. Lookbook.nu. Op deze site kan je elke dag (of vaker) een OOTD posten. Uit alle hoeken van de wereld posten niet alleen meiden, maar ook jongens hoe ze er op die dag uit zien. Op deze site kun je inspiratie opdoen door naar andere mensen hun kleding te kijken. Klik verder voor de looks die mij het meeste opvielen.. x

Deze kleding zie ik mezelf ook nog wel dragen, behalve die schoenen. Echt oh mijn god, die schoenen! Ik ben verliefd ze, maar zou er echt nooit op kunnen lopen.. Een lekker opvallend shirt met een simpele jeans en een jasje (in dit geval blouse). De tas is handig als je gaat shoppen of naar school gaat, maar met die schoenen..

Ik moet toegeven: Hoedjes en jasjes trekken me aan. Dat meisje heeft ook nog een super leuke haarkleur en een leuke outfit, en dat was dan ook de reden dat deze foto mijn aandacht trok. Ik vind haar shirt vooral leuk, maar het valt me op dat veel meiden hun shirt in hun broek hebben.. Hebben jullie dat ook? Ik vind het nogal raar zitten bij mezelf.. 

Jullie zullen me moeten hypnotiseren en dan trek ik misschien deze outfit aan, maar anders echt niet. Deze look trok mijn aandacht door het vele roze en de super mooie ketting!

Begin deze week droeg ik het ook weer: een korte broek met een panty er onder. Ik moet toegeven dat ik geen panty droeg maar een zwarte legging, omdat bij panty's een broekje zit en daarvan zie je het randje dan weer onder je korte broek uit komen (snappen jullie het nog?). Op deze foto is dat ook te zien, maar ik vind dat nogal raar.. Wat vinden jullie? Is het normaal als je een pantybroekje kan zien onder je korte broek (of rokje)? 

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!