donderdag 8 september 2011

Inspirerende nail art.

Normaal is donderdag mijn nail art tutorial filmpjes dag, maar vandaag kan ik jammer genoeg geen filmpje plaatsen. Ik heb wat op WeHeartIt.com rond gesnuffeld en heb daar wat foto's van simpele (want zo ben ik) nail arts gevonden. Ik zal jullie vertellen hoe ik denk dat hij is gemaakt en bij sommige heb ik er ook een youtube-filmpje bij gezocht. (:


Ik heb niet lang hoeven nadenken, deze kwam er zeker weten bij! Het is een nail art met rozen. Aan het flesje te zien hebben ze Catrice nagellak gebruikt. Ik heb al vaker deze nail art met rozen gezien en vind ze echt super! Ik heb er twee filmpjes voor jullie bij gedaan, omdat ik het nogal moeilijk uit vind te leggen. De bovenste is een simpele versie en de onderste is iets moeilijker.

Deze nagels vind ik een wat Amerikaanse Beyoncé style hebben. Ik zou haar zo deze nagels zien dragen. Dat kan ook komen omdat ze me aan telephone vind lijken. 
Hoe ik deze nagels zou maken: Lak je nagels blauw en french tip ze met wit (behalve middelvinger). Maak er rode strepen op. Teken op je middelvinger een ster of gebruik een ster sticker.

Toen ik deze foto zag dacht ik 'ooh makkie!' maar toen ik er op klikte en beter keek zag ik dat het allemaal kleine vierkantjes zijn! Hij leek me er niet moeilijk uitzien en ik vond hem gewoon mooi. Ik heb echt geen idee hoe ze dit hebben gedaan, maar ik zal jullie vertellen wat ik dacht dat het was. 
Hoe ik deze nagels zou maken: Lak je nagels met een matt zwarte kleur. Gebruik een gouden crackle nagellak over het grootste deel van je nagel, maar hou een zwarte french tip.

Ik hou van deze nail art, terwijl ik hem mezelf niet echt zie dragen.. Het zijn schattige panda's.
Hoe ik deze nagels zou maken: Lak een witte french tip en zet aan de bovenkant twee dikke zwarte streepjes. Maak in het midden van de witte french tip nog twee zwarte stippen en daar onder/tussen nog een dik streepje. Maak nog een witte stip in de zwarte stippen in het midden en daarin weer een zwart stipje, voor een 3D effect.

Je kan gewoon zien dat dit een super simpele nail art is, maar ik heb hem erbij gedaan omdat ik dit wel een mooi effect vond geven.
Hoe zou ik deze nagels maken: Lak je nagels in een donkere kleur en maak met een lichte kleur (striper) streepjes tot ongeveer de helft van je nagel.

En als laatste de welbekende panter nagels. Hier zijn veel tutorials van en ik heb er zelf ook al eens een gedaan. (klik hier) Ik was nog niet zo goed (en nu nog steeds niet) en daarom heb ik nog een beter filmpje uitgezocht.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!