zaterdag 24 september 2011

Ik won!

"Laat ik eerst beginnen met het bekend maken met de winnares van de Ados Cosmetics oogschaduw uit vorige nieuwsbrief: Sanne Nijboer! Gefeliciteerd Sanne, als het goed is valt de oogschaduw morgen bij je op de mat." 'Sanne Nijboer? Dat ben ik. Dat ben ik! O MIJN GOD DAT BEN IK! AAAAH!' Zo ging het afgelopen dinsdag bij mij. Ik won een super mooie oogschaduw bij Beauty NL en ik was er super blij mee. Hij zou dus woensdag worden bezorgd, maar het werd donderdag. (Don't ask me why..) Ik moest me vandaag super inhouden om hem niet gelijk op te doen, omdat ik er nog geen goede foto van had gemaakt en ik wel een mooie foto wou hebben. Klik verder om meer over deze oogschaduw te lezen! x






Ados Cosmetics, Nummer 52. 
Het doosje ziet er niet super saai uit, maar ook niet super opvallend. Ik moet toegeven dat ik het wel een mooi doosje vind, omdat nu echt alle aandacht naar de oogschaduw zelf gaat, omdat die word omcirkelt door het figuur. 
Het is een grijze kleur met glitter. In het doosje lijkt hij donker maar op de huid licht. Ik heb deze swatch snel met mijn vinger gedaan en ik hoop dat hij met oogschaduwbasis en een kwast beter dekt. (Volgens mij wel!)

Ik ben erg blij en moest gewoon huilen van het enthousiaste gillen dat ik had gewonnen. En daarom wil ik bij deze Eve van Beauty NL nog een keer (en het is vast nog niet de laatste keer) heel erg bedanken. Dit was een win actie van haar voor leden van de nieuwsbrief, maar ze heeft wel vaker win acties voor lezers van haar site.

Op de achterkant van de Ados oogschaduw staat dat hij gekocht is op www.mardymakeupshop.nl, maar ik kon hem niet op die site vinden, dus ik weet niet de precieze prijs. 

Have fun! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!