woensdag 7 september 2011

How to stay friends till the end?

Sorry ik had gister maar heel even internet omdat UPC problemen had (alweer..) en daardoor ben ik vergeten links in de blog van gister te zetten. Nu staan ze er wel in en hopelijk heeft het jullie leesplezier niet verpest.. 


Ik heb al een paar dagen geen inspiratie meer voor bloggen en school werkt ook al niet mee.. Gistermiddag kwam een vriendin bij me die me veel dingen vertelde waar ik nogal van schrok, mijn vriend gaat vandaag op introductie week naar Terschelling en ik heb een beetje rot humeur.. Ik zou een blog schrijven over hoe je makkelijk en goed boeken moet kaften, maar dat leek me niet heel boeiend.. Dus ik zal jullie tips geven om je vrienden te houden.


Tips om voor altijd vrienden te blijven.
- Verwaarloos ze nooit, maar dan ook echt NOOIT!
- Heb veel voor ze over. Wat je voor hun doet, zal je ook terug krijgen.
- Zorg er voor dat je er altijd voor ze kan zijn. Heb je even geen tijd, maar kan je het echt niet verplaatsen. Zeg dan dat je er gelijk na met hem/haar gaat praten.
- Moet je een paar dagen zonder elkaar? Spam elkaar dan niet helemaal dood met smsjes. Waarschijnlijk zijn de dagen niet bedoeld om aan thuis te denken, maar om plezier te hebben. (Maak elkaar dat ook even duidelijk.) Zit je in het buitenland? Zoek dan beter een internetcafé.
- Neem een leuk kadootje mee als je op vakantie bent geweest en/of stuur een kaartje. Altijd leuk om die te krijgen.
- De wereld draait niet alleen om jou. Zonder vrienden ben je nergens.
- Zelfs als jullie niet meer bij elkaar op school zitten of niet meer vlak bij elkaar in de buurt komen kun je vrienden blijven. Blijf met elkaar praten en spreek met elkaar af. Een middagje winkelen, een filmdag en ga zo maar door.

Have fun with your friends!

Sorry dat ik alweer geen beauty artikel heb. Ik weet ook nog niet zeker of ik donderdag een filmpje klaar heb, want ik heb morgen ineens tot 4 uur les terwijl ik eerst tot 2 uur zou hebben en dan moet ik nog huiswerk maken en donderdag ben ik ook om 4 uur pas uit.. Ik hoop dat ik donderdag een filmpje kan plaatsen maar het lukt me denk ik niet om 7 uur.. Sorry..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!