vrijdag 2 september 2011

FOTD

Gisteravond was als afsluiting van een 'huttenbouwfeest' een groot vuur. Ik ging er heen met wat vrienden en zal jullie laten zien wat voor makeup ik droeg. Het is een niet zo felle look, omdat bij het vuur mijn ogen snel gaan branden en daardoor tranen.



Dit heb ik gebruikt: 
Miss Porty, eye shadow, nr. 13, Fly Away. 
Max Colors palet, eye shadow, klik hier om te zien welke, de 2e op de 2e rij. (ik weet de naam niet..) 
Biocura Beauty, eye shadow, Lavendel.
Etos, Kohl pencil, nr. 001.
Etos, Big Brush collagen waterproof, zwart.
Rimmel London, 1 2 3 looks. (stand 3)

Ik heb de licht blauwe Miss Porty oogschaduw bij mijn ooghoek aangebracht en daarna de felroze uit het Max Color Palet over de rest van het bewegende ooglid. Daarna heb ik onder mijn waterlijn de lavendel kleur uit het Biocura duo aangebracht en op mijn waterlijn zelf mijn Etos oogpotlood. Als laatste heb ik eerst mijn Etos mascara aangebracht en daarna nog op mijn bovenste wimpers de Rimmel London mascara.

Tip: Je kan ook nog de lavendel kleur boven je ooglid aanbrengen.

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!