zondag 11 september 2011

Essence shoplog.

Omdat mijn zus dinsdag jarig is besloot ik om gistermiddag met mijn vriend naar Stiens te fietsen, omdat het mooi weer was en we dan gelijk cadeautjes konden kopen. Ik wist dat er nieuwe nagellak van Essence was, omdat ik daar een artikel over heb geschreven. Ik heb hem meegesleept naar de kruidvat en toen zag ik ook weer dat het €1 rek er stond. Daar zitten vaak kapotte dingen in of dingen die uit het assortiment gaan, maar er zitten vaak ook nog goede dingen in! De foto's zijn niet erg duidelijk omdat ik ze bij het laatste beetje zonlicht heb gemaakt.. Op het bonnetje stond een hele rij: MAKE-UP ESSENCE met verschillende prijzen er achter, dus ik heb de prijzen wat op gok en herinneringen gedaan..



Essence, Nail Art, Expres Dry Drops. Met deze drupjes (er zit een pipet in) kun je je nagellak binnen 60 seconden laten drogen, als je bijvoorbeeld geen tijd hebt. Ik heb ze al even geprobeerd en was echt verrast! Ik kocht ze om te proberen voor mijn blog en ik raad het echt aan! Deze druppels kosten volgens mij €1,99.

 Essence, Color & Go, Nr. 67; Make It Golden. Deze nagellak was al te zien bij de nieuwe Essence lakjes en nu heb ik hem gekocht! Het zijn mooie gouden flakes en ik ben er verliefd op. (Nu al!) Deze flakes kosten net als de andere Essence Color & Go nagellak €1,29.

Essence, 2 in 1 Volume Mascara. Ik dacht: 'kom laat ik deze eens testen voor xminimuis.' Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar er komt snel een review over online. Ik kan tenminste nu al zeggen dat ik de verpakking best mooi vind. Deze mascara kost: €3,29.

Essence, Stay With Me, Longlasting Lipgloss, Nr. 06; Berry Me! Wow. Wat is deze lipgloss mooi! Hij heeft een beetje een paars rode kleur. Hij laat je lippen echt opvallen. Ik denk dat deze snel op is.. Deze lipgloss kost €1,99.


 Essence, Quattro Eyeshadow, Nr. 06; Rock Angel. Deze oogschaduw lag in de koopjes bak voor €1,50 maar op het bonnetje staat €1,-. Ik snap sowieso al niet waarom dit quattro erbij lag, omdat hij ook nog in het assortiment zit en er niks mis is met het bakje.. Dit is het quattro met de groene kleuren, er zit een geelgroene in, een lichtgroene, een donker groene, en een donkere kaki kleur.

 Essence, @Holograpics.com, holographic eyeshadow, Nr. 02; Lil@c. Volgens mij zijn de holographic dingen weer uit het assortiment en daarom lag deze in de koopjesbak. Ik heb er €1,- voor betaald. Het is een lila paarse kleur en een licht blauwe kleur.


Dit was het weer voor vandaag. Er komen snel reviews van de artikelen online. Ik had al een tijdje niks meer gekocht, maar nu kan ik er weer vol tegen aan!

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!