maandag 26 september 2011

Duo review: Essence lipgloss.

Vandaag eens wat anders. Ik plaats wel vaker een review, maar vandaag is het anders. Vandaag werk ik samen met Feel Good, Look Good, Trienke. Trienke had een blog (door haar ben ik begonnen), maar had geen tijd en inspiratie om iets te plaatsen. Ze helpt nu met mijn blog en zo kunnen jullie van twee verschillende mensen een review krijgen in een artikel.
Toen ik de nieuwe Essence Stay With Me Lipgloss op had, zei ze dat zij hem ook had maar dan lichter. Na wat aarzelen vroeg ik haar of ze een review wou schrijven, maar ze vond het een hartstikke leuk idee. Zo werd het een duo review. Klik verder om te lezen wat wij van de Essence lipgloss vinden. x



Zoals jullie in mijn Essence shoplog al konden lezen, is de donkerste (linker) kleur van mij. De andere kleur is van Trienke. Het is wel leuk dat ik de donkerste kleur die er is heb (volgens mij) en Trienke de lichtste die er is.

Nummer 01: Me & My Ice Cream.
Nummer 06: Berry Me!

Sanne over Me&My Icecream: Ik vind het een mooie kleur naturelle kleur. Hij is niet nude, want daar is hij te roze voor. Maar hij is wel goed te dragen bij een opvallende ooglook. Als ik hem in de winkel zie liggen ga ik hem denk ik ook kopen.
Trienke over Me&My Ice Cream: Toen ik deze lipgloss in de winkel zag liggen, was ik er meteen verliefd op! Ik vond het zo'n schattige roze kleur. Ook vind ik het heel leuk dat je lippen voller lijken. Als je de lipgloss op hebt is het niet zo roze als in het flesje, maar toch heeft hij dan nog een hele mooie roze kleur.

Sanne over Berry Me!: Ik vind het een mooie kleur die goed blijft zitten. De lipgloss brengt makkelijk aan, door de 'rare' vorm van de applicator. Het is wel een kleur die niet iedereen staat. Het is een donker paars/rode kleur. Ik heb deze lipgloss standaard in mijn etui en het flesje ziet er nog goed uit, terwijl hij er sowieso al meer dan een week in zit.
Trienke over Berry Me!: Ik vind de kleur van Sanne super mooi. Het is een hele mooie donkere kleur. De kleur staat Sanne ook mooi! Zelf zou ik de lipgloss niet zo snel kopen, omdat de kleur iets te donker is voor mijn gezicht, maar toch vind ik de kleur echt heel mooi!

Plus- en minpunten:
+ Makkelijk op te doen.
+ Blijft goed zitten.
+ Flesje beschadigd niet.


- De donkere kleur (Berry Me!) staat niet iedereen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!