maandag 19 september 2011

Als een sneeuwbal in je onderbroek.

Als een sneeuwbal in je onderbroek, terwijl je onder de warme douche staat zonder onderbroek aan. Ik heb de Chilly gel gebruikt en kreeg dit gevoel. Het was een raar gevoel, maar er is aan te wennen. Ik vroeg het proefpakketje aan op www.Chilly.nl en kreeg die midden in de week binnen. Vanochtend heb ik hem geprobeerd en ik zal jullie vertellen wat ik er van vind.




Twee weken geleden had ik via Chilly.nl een gratis proefverpakking aangevraagd, ik kreeg hem deze week binnen. Het flesje bevat 25 ml en je kan er daardoor wel even mee doen. Ik had hem op mijn arm geprobeerd omdat ik op twitter een foto had gezien van een meisje die een allergische reactie had gehad en blij was dat ze het op haar arm had geprobeerd. Toen ik hem op mijn arm had, heb ik geen koud gevoel gehad, dus ik dacht dat het niet zo erg zou zijn.
Toen ik vanochtend onder de douche stond voelde ik het eerst ook niet, maar toen de gel begon te schuimen werd het ook telkens kouder. Ik had het gevoel alsof ik een sneeuwbal in mijn onderbroek had, terwijl ik die niet aan had. En alsof mijn plas was bevroren. Het voelde tenminste heel raar. Ik kon er veel warm water overheen gooien maar het bleef koud voelen. Pas toen ik aangekleed was, werd het weer warmer. 

DE SPECIALE FORMULE VAN CHILLY GEL VERRIJKT MET NATUURLIJKE MENTHOL:

  • geeft een langdurige verfrissende werking en bestrijdt nare geurtjes;
  • is geschikt voor gebruik tijdens de menstruatie, het sporten of op andere momenten waarop maximale frisheid gewenst is;
  • helpt de natuurlijke fysiologische balans van de vagina te behouden;
  • is hypoallergeen waardoor de kans op een allergische reactie minimaal is.
bron: www.Chilly.nl

Als je het proefpakket hebt aangevraagd krijg je er ook een kortingsbon van €1,50 bij, die je kan gebruiken op alle Chilly producten die je bij Kruidvat of Etos wilt kopen. Ik denk dat ik wel een nieuw flesje ga kopen als deze leeg is, want het geeft een erg fris gevoel.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!