zondag 25 september 2011

Als een abrikoos.

Ik had bij Yves Rocher een 'fruitige verassing' gewonnen. Het bleek een arbrikozen parfum te zijn. Bij Yves Rocher kan je kleine flesjes kopen met 20 ml parfum. Ik kreeg het nieuwste geurtje: Abrikoos. Gister had ik een feest en heb ik hem gedragen. Klik verder voor de review. x



Dit zijn alle geuren uit de lijn. Van links naar rechts: Abrikoos, Oranje bloesem honing, Kokos, Vanille, Framboos, Aardbei, Perzik en Braam.
De geurtjes zijn best goedkoop, 20 ml kost €3,50 en 100 ml €8,50. Alle geuren ruiken naar het fruit dat voorop de flesjes staat.


Het flesje ziet er niet super opvallend uit, op de oranje dop na. Het flesje ziet er wel vrolijk uit en de geur spreekt me ook aan. Ik ga hem denk ik wel vaak gebruiken, vooral op dagen dat ik vrolijk ben.

De geur is echt abrikoos. Een zoete, frisse en bloemachtige geur. De geur is niet heel sterk, maar wel te ruiken. De geur blijft lang fris en je houd een fruitige geur om je heen.

Ik hou erg van vanille parfum, dus ik denk dat ik die ook ga kopen, want ik vind het goede parfum.


Plus- en minpunten.
+ Een frisse geur.
+ Blijft lang hangen.


- Het lijkt alsof het flesje snel leeg gaat.


De Yves Rocher, Les Plaisirs Nature parfum is te koop bij Yves Rocher voor €3,50 (20 ml).

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!