zaterdag 3 september 2011

15 weird question tag.

Sommige vragen zijn gewoon heel raar om te stellen. Nu is er een '15 weird question tag'. Nikkietutorials heeft iedereen getagd om hem te doen en daarom heb ik besloten om hem voor vandaag ook te doen. Nikkie deed hem in het engels maar ik doe hem in het Nederlands.


#1. Wat is een bijnaam die alleen familie voor je gebruikt?
Ik heb niet echt een bijnaam. (aawh..) Op school noemen sommigen me San of (soms voor de grap) xminimuis of muisje. Maar verder altijd Sanne. Of ze maken grappen met: San-koekenpan..
#2. Wat is een rare gewoonte van je?
Een rare gewoonte? Daar moet ik even over nadenken.. Normaal als mensen zich vervelen gaan ze op hun nagels bijten, maar ik ga er dan soms op sabbelen.. Is dat raar genoeg?
#3. Heb je rare fobieën?
Zoals bijna elke vrouw: spinnen. Ik moet toegeven dat ik meeuwen ook angstaanjagende beesten vind, maar dat komt omdat ik in London met een vriendin liep die iets at en toen zijn we aangevallen door een meeuw..
#4. Wat is een liedje die je stiekem heel leuk vind en hard zingt als je alleen bent?
Dat is niet echt een speciaal liedje. Meestal is het gewoon een die ik net heb geluisterd en nog wat in mijn hoofd zit.
#5. Wat is irritant aan jou of waar irriteer je je aan bij anderen? 
Soms mompel ik wat en dan ben ik onverstaanbaar, ik weet dat mensen zich daar bij mij aan ergeren. En ik irriteer me aan mensen die denken dat ze 'geweldig' zijn, terwijl ze dat echt niet zijn.

#6. Wat doe je als je nerveus bent?
Ik haal het achterkantje van mijn telefoon er af en klik hem er weer op of ik ga aan het elastiekje of armbandje dat ik om mijn arm heb friemelen.
#7. Aan welke kant van het bed slaap je?
Ik heb een eenpersoons bed, maar ik slaap vooral aan de kant van de muur. (Bij mij dus rechts.)
#8. Wat was je eerste knuffel en wat was zijn/haar naam?
Mijn eerste knuffel is een blauw met oranje, groen en geel konijn. Ik had er twee, zodat er altijd een reserve was. Blijkbaar was ik niet te houden als ik mijn knuffel niet bij me had.. Ze heten beide Woef. Vroeger dachten we volgens mij dat het een hond was..
#9. Wat bestel je altijd bij de Starbucks?
Ik ben één keer in een Starbucks geweest en dat was in London.. Toen had ik geen geld dus heb ik niks gekocht.. Maar ik lus geen koffie, dus dat word het sowieso niet..
#10. Wat is een beauty regel die je wel kent maar eigenlijk nooit gebruikt?
Je gezicht elke avond goed reinigen. Ik was hem wel vaak, maar niet met tonic en alles erbij. Gewoon een snel reiningsdoekje en wat water.
#11. Hoe sta je onder de douche?
Dat verschilt. De ene keer sta ik met de straal op mijn hals en de andere keer staat de straal op mijn rug.
#12. Zijn er vreemde dingen die je met je lichaam kunt doen?
Eigenlijk niet.. Soms lijkt het wel zo, omdat ik mijn zonnebril op kan tillen met mijn wenkbrauwen en dat ziet er grappig uit, maar dat is gewoon een kwestie van zonnebril tegen je wenkbrauwen aanzetten en omhoog ermee.
#13. Wat is je favoriete 'slechte' eten maar waar je toch van houd?
Als ik bij de Mac. Donalds kom, bestel ik altijd een Mc Flurry en een euroknaller hamburger. Die hamburger is alleen een broodje, met een hamburger, mayo, ketchup en een stukje augurk. Dus zo slecht is dat nog niet toch?
#14. Wat is een zin of gezegde dat je altijd zegt?
Eigenlijk niet echt een zin, maar ik zeg altijd wel heel sarcastisch 'tuurlijk'..
#15. Wat draag je als je slaapt?
Een XL-shirt uit London en een flubber broek als het koud is.

Ik ben benieuwd naar jullie rare acties en dingen, dus laat me weten als je ook deze tag hebt gedaan door het hier onder in de reacties te zetten of me te tweeten (@SanneNijboer).

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!