dinsdag 16 augustus 2011

Tutorial; Foto nagels.


Hii allemaal,,

Vandaag zag ik een filmpje dat me inspireerde. Het was over nagellak en papier. Je kan namelijk papier uitprinten (dat klinkt dom, maar ik heb geen idee hoe je het anders moet zeggen..) en dat op je nagels plakken.
Ik heb dit gelijk geprobeerd op de nagels van mijn zus Annika. Maar mij lukte het niet. Ik kon mijn vinger 5 minuten op het plaatje houden, maar dan plakte het plaatje nog steeds aan mijn vinger en niet aan haar nagel..
Toen ging zij het even doen en het lukte haar binnen 1 minuut. (Erg frustrerend..) Zij gebruikte namelijk haar nagel om het plaatje te laten plakken in plaats van haar vinger.. Ik heb er zelf dus geen filmpje bij gemaakt, maar ik zal mijn 'inspiratiebron' met jullie delen.

Making the Smurfs:
Do a search for "smurfs" and find pictures that you like. Preferably ones with a white background. Save those pictures to your computer and resize them with a photo editing software. Or you can insert them into Microsoft Word and just resize them from there. Make them small enough to fit on your nail and print them out. Cut around all the parts you plan to stick on your nail but leave some overhang so it's easier to put on the nail. Use my video as an example from here on. 
Mijn zus had het bedacht met een foto van onze hond en kat. De hond mislukte, maar dat kwam ook omdat dat gewoon een vierkant plaatje was dat over de hele nagel paste. Bij de kat hadden we het deel boven zijn oren er af geknipt en daardoor plakte die beter.
Ik zal wel even het eindresultaat met jullie delen:

Het heeft mij een hoop frustratie opgeleverd maar hopelijk hebben jullie er meer plezier van.
Have fun! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!