zaterdag 13 augustus 2011

terug van weggeweest.

Hii allemaal,,


Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen ben ik op vakantie geweest en gister terug gekomen. We kwamen gistermiddag laat terug, en toen heb ik nog snel met mijn beste vriendin afgesproken die vanmorgen vroeg op vakantie is gegaan. Daarom heb ik gister geen blog meer kunnen plaatsen.


Ik ben in Egmond aan Zee op vakantie geweest, gewoon in Nederland dus. En daarom was het ook niet erg mooi weer.. Daardoor heb ik ook niet veel dingen gedaan en ook weinig gekocht (dat kwam ook omdat ik het geld van mijn vakantie baantjes pas in de laatste week van de vakantie krijg en ik nu dus bijna geen geld had..) 
Ik ben zaterdag 6 augustus naar de Gay Pride in Amsterdam geweest. Voor de Gay Pride heb ik nog gewinkeld in Amsterdam met mijn ouders en ben ik met ze naar Madame Tussauds geweest. 
Ik heb eerst een ring gekocht bij de C&A voor €3,95. Het is een ring met 5 peace tekentjes in de kleuren van de regenboog ( een groene, gele, rode, roze en een paarse). Ik vind hem erg mooi en draag hem elke dag. 
Ik heb ook nog bij de Bijenkorf een nieuw etui gekocht voor school. Hij is kleiner dan mijn oude, en nu ga ik hopelijk ook minder onzinnig spul meeslepen (3 rode potloden, 9 pennen, 2 puntenslijpers, enz..). Het etui is hier onder te zien en koste €7,00. 
Ik ben woensdag nog met mijn zus naar de winkelstraat in Egmond aan zee geweest. Ik heb daar een crackle nagellak gekocht. Hij is van La Femme Beauty en koste €4,80. Ik weet niet hoe de winkel heet maar ik weet dat je dit merk nagellak ook kunt kopen bij de op=op voordeelshop. Dat is trouwens een hele leuke winkel, want alles is heel goedkoop, terwijl het gewoon de echte merken zijn. Meestal is het als je 3 dingen koopt dat het dan 5 of 6 euro is. 


Zaterdag 6 augustus ben ik dus naar de Gay Pride geweest. Ik hou zelf helemaal niet van feesten, harde muziek en dronken mensen. Maar ik vond dit nog best leuk. Het is echt iets dat je 1 keer in je leven moet hebben meegemaakt. Het was wel erg druk, maar ik stond nog vrij vooraan dus ik kon alles goed zien.


Ik weet dat het een extra lange blog zou worden, maar ik ben nog heel moe van vakantie. Morgen ga ik het 3e (?) deel van mijn nagellak stash plaatsen en vanaf nu plaatst ik elke donderdag een beauty filmpje op mijn youtube kanaal! 


Bedankt voor het leven en tot de volgende keer,
Have fun.


P.S. Nog een snelle tip: Op vakantie knapte ineens mijn kettinkje die ik van mijn vriend heb. Toen heb ik het kettinkje en het bedeltje in mijn beurs gedaan zodat ik het niet kwijt zou raken. Ik wil het bedeltje niet kwijt en ik wil hem ook nog gewoon als ketting kunnen dragen. Als je dit probleem ook hebt, kun je ook gewoon een goedkoop (niet zo mooi) kettinkje kopen, met een goed stevig draadje. Dit is misschien een tip die nogal logisch is, maar sommige bedeltjes kunnen niet om de ringetjes die de lengte van de ketting bepalen. Dat was met mijn vorige kettinkje ook het geval en toen heb ik de ringetjes er af geknipt (dit kan gewoon met een papier schaar, maar ook met een metaal schaar). Dan hou je nog een klein lusje over waar het eerste ringetje aan vast zat. Daar kan je bedeltje om heen doen en je kettinkje aan vast klikken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!