vrijdag 19 augustus 2011

Shoplog: School spullen + nieuwe liefde.

Hii allemaal,,

Vanochtend ben ik met mijn moeder naar Leeuwarden gegaan om school spullen te kopen. Die wou ik even met jullie delen. De eerste 3 dingen heb ik bij de Action gekocht.


Ik heb 3 setten schriften gekocht, met per set 5 schriften. Per set kosten ze €0,75 (normaal €1,98). Het zijn vrolijk gekleurde schriften met bloemetjes en andere figuurtjes.
Mijn rode en groene pen waren leeg en daarom kocht ik dit setje. Het setje heeft een groene, rode en een blauwe pen. Het zijn spiekpennen met een papiertje er in, maar ze waren ook het goedkoopst. Ze kosten €0,69. Omdat mijn markeerstiften ook op waren, heb ik daar ook nieuwe van gekocht. Het is een setje met 4 kleuren. Ik weet de prijs niet precies maar ik denk dat ze rond de €1,- zijn.
Ik had nog wel een halve rol kaftpapier, maar ik heb nog 3 nieuwe gekocht. Een grijze met panterprint met blauwe vlekken, een rode met witte stippen, en een blauwe met witte stippen en bloemetjes. Ik weet ook niet hoe duur deze rollen waren, maar ik denk weer rond de €1,-.
Ik heb ook nog een nieuwe schooltas gekocht. Mijn andere kon nog wel even, maar zou een heel schooljaar niet meer volhouden, dus kocht ik nu maar een nieuwe zodat ik een reserve heb als deze kapot gaat. Het is een schouder/handtas. Ik draag hem denk ik over mijn schouder of aan mijn elleboog, dat hangt er vanaf hoeveel boeken ik mee moet. De tas koste €8,99 bij de Kruidvat. Er waren ook nog roze en witte tassen met bloemen, maar ik vond deze de mooiste. 

Dat was mijn shoplog met schoolspullen. Toen ik begin deze week de reclame folders bekeek, bleef ik even hangen bij het Schoenen Reus foldertje. Ik was verliefd op een paar schoenen en toen ging ik ze passen en ze zaten echt perfect! Ik geloof het nog steeds niet helemaal, want dit gebeurt anders echt nooit. 
De schoenen zijn een soort kruising tussen ouderwetse gympies en sleehakken. Ik had geen sleehakken, maar ik ga er zeker weten meer kopen. Wat loopt dat lekker! Deze schoenen waren er ook nog in een soort bruin grijze kleur, maar ik hou van zwart. Ze kosten €24,99 en lopen super lekker!

Dat ik nu al mijn school spullen heb gekocht betekend niet dat ik maandag weer naar school moet. Ik heb nog zomervakantie tot 5 september (noord Nederland), maar mijn moeder en ik hadden nu tijd. 

Succes voor iedereen die nu al naar school is of bijna gaat,
Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!