vrijdag 26 augustus 2011

Review: La Femme Beauty, Crackle nagellak.

In mijn laatste shoplog had ik al verteld dat ik de zwarte La Femme Beauty Crackle nagellak had gekocht. Hij was er ook in andere kleuren, maar ik had nog maar geld voor een, dus koos voor de zwarte omdat dat overal bij past. Gister in de tutorial heb ik hem gebruikt, dus ik besloot om er voor vandaag een review over te maken.

Zo ziet het flesje er uit. Het is nogal een saai flesje, maar hij is wel best groot (15 ml) vind ik. Op de flesjes staat nog een kleine foto van nagels waarop de nagellak zit.


Zo zit de nagellak er op je nagels uit. Ik heb een foto van de tutorial van gister en van de tutorial van vorige week (ja die zit er nog steeds goed op.). Het worden niet echt blokjes bij mij, maar meer dunne streepjes.Dat kan ook komen omdat ik telkens maar een dun laagje gebruik. Dat gebeurt omdat hij erg snel begint te scheuren. 

Pluspunten:
+ 'Crackled' snel.
+ Geeft leuke dunne lijntjes. (bij dunne laagjes)


Minpunten:
- Geeft geen crackle blokjes. (bij dunne laagjes)
- Niet echt een mooie verpakking..

Have fun!


Misschien wil je deze blogs ook lezen:
- Review: Essence 50's Girls Reloaded nagellak.
- Review: Biocura reiningsdoekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!