maandag 1 augustus 2011

Review: The Color Workshop; Beauty's Choice.

Hii allemaal,,

Ik heb een tijdje geleden 3 paletten gekocht bij de kruidvat voor 1 euro. Ik kende het merk niet, maar ik kon ze niet laten liggen omdat ze maar 1 euro waren.
Eerst was ik niet enthousiast over de paletten, omdat als je het kwastje gebruikt die er bij zit om de oogschaduw mee op te doen dan komt er bijna niks op het kwastje. De oogschaduw moet je met je vingers aanbrengen. Dat vind ik wat minder, want je moet hard drukken omdat er anders ook niks op je vinger komt, maar als je te hard drukt breken ze.. Dat had ik dus met de grijze kleur.. Maar de paletten zijn niet groot, dus je kan ze makkelijk meenemen op vakantie.





Het bakje is 13x8x2,5 cm als hij dicht is. Als je hem open doet zie je 12 kleuren oogschaduw, een klein oogpotlood, een lippenstift en een kleine liplijner. Als je de oogschaduws opzij trekt, zie je nog 3 oogschaduw sponsjes, een rode en een roze blush met een kwast en nog een mini mascara.


 Dit zijn de kleuren van de bovenste rij. De kleuren hebben niet veel pigment. Zo kan je de licht paarse kleur niet goed zien. De roze kleur daarna is al wat beter en de donkerste kleur zie je het best.
Dit is de onderste rij van de oogschaduw. De eerste kleur is helemaal niet zichtbaar. Ik heb de camera op allemaal verschillende standen gehouden, maar het was niet te zien. In het echt zag je een lichte kleur met glitter. Daarna is de tweede kleur, die weer iets beter is te zien. Het is een lichte bruine kleur. De donkerste kleur is natuurlijk weer het beste te zien. Dit zijn meer kleuren die je kan gebruiken als je moet werken.


 Ik vind dit nogal vieze kleuren om mee te werken. Maar bij deze kleuren zit wel weer veel pigment. De eerste is een olijfgroene kleur. Daarna komt een donkergroene kleur, en daarna een gouden oogschaduw. Bij alle andere zijn het rijtjes van 1 kleur die steeds donkerder word, maar bij deze is dat niet zo.
Dit is de onderste en daardoor ook laatste rij oogschaduw. De eerste is een witte kleur. Op de foto lijkt hij witter dan hij is, maar dat komt denk ik door het licht. De grijze kleur die barste toen ik met mijn vinger er op moest drukken om iets op mijn vinger te krijgen. Daarom is hij ook zo donker en zitten er stukjes op. En dan komt de zwarte die eigenlijk tegenvalt. Er komt bijna geen pigment af. Maar ik had zelf al een andere goede zwart, en met deze zwart kan je wat rustigere looks maken.


Ik draag zelf nooit blush, dus ik weet niet echt wat ik hierover moet zeggen. Maar bij de blush hoefde ik juist helemaal niet hard te drukken en dan kwam dit er al vanaf.



Als laatste heb ik de liplijner, de lippenstift en het kleine oogpotloodje getest. De liplijner is een slag donkerder dan de lippenstift. En op de foto heb ik ook nog 2 lagen lippenstift gebruikt. Het oogpotlood lijkt me ook niet zo goed, want ik heb hard gedrukt, maar hij is niet heel donker. De lippenstift is er makkelijk af te halen met een wattenstaafje, maar het viel me op dat ik na het avondeten nog steeds de lippenstift op had. Al leek het toen wel alsof ik spaghetti had lopen slurpen.. Maar de lippenstift blijft dus zitten met eten, terwijl je er maar zachtjes langs hoeft te gaan met een niet eens vochtig wattenstaafje en dan is het er al af.. 


Ik raad dit palet aan als je van oogschaduw houd dat niet goed pigmenteerd, maar ik raad  het af als je meer van felle ogen houd. Ik ga hem zelf denk ik alleen gebruiken in de vakantie.

Have fun. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!