woensdag 17 augustus 2011

Review: Biocura reinigingsdoekjes.


Hii allemaal,,

Vandaag doe ik een review over de beste makeup doekjes die ik tot nu toe heb gebruikt. Ik heb al veel verschillende gebruikt en vind die van Biocura persoonlijk de beste. Ik heb nu Biocura 3 in 1 vochtinbrengende reinigingsdoekjes. Mijn moeder koopt ze altijd bij de Aldi. Ik weet dat ze niet duur zijn, maar ik weet de precieze prijs niet.

De verpakking is door een plakstrip elke keer weer goed af te sluiten, waardoor de doekjes niet uitdrogen. Ze worden in pakjes van twee verkocht. De 3 in 1 is; reinigen, opfrissen en oogmakeup verwijderen. Ik heb de doekjes voor de droge en gevoelige huid. 
De zijde zachte doekjes zonder alcohol voor de droge en gevoelige huid reinigen en zuiveren de huid op een voorzichtige en tegelijkertijd grondige manier. Uw huid wordt daarbij aangenaam opgefrist en voelt soepel aan. 

De doekjes voelen vochtig aan en halen makkelijk je foundation van je gezicht. Voor je oogmakeup moet je wel een paar keer er over heen gaan. Meestal haal ik eerst mijn makeup er af en dan was ik mijn gezicht nog met lauw water omdat het doekje een voedend vettig laagje achterlaat, waar ik niet van hou. De doekjes ruiken ook nog eens heel lekker fris. De geur doet me een beetje denken aan bloemenzeep voor baby's.

Een foto van het papier waarop het doekje had gelegen.. Het doekje had er nog geen twee minuten op het papier gelegen en ik had hem ook niet aangedrukt. Dit laat zien hoe vochtig het doekje is met creme die je gezicht voed.

Pluspunten:
+ Ze zijn erg goedkoop.
+ Ze prikken niet op de huid.
+ Mijn huid voelt echt super zacht, zelfs als ik het vettige laagje er af spoel.
+ Het pakje is hersluitbaar.

Minpunten:
- Ze zijn niet altijd te koop.
- Ze laten een vettig laagje achter. (sommige mensen vinden dit juist een pluspunt..)
- Ik had het pakje mee op vakantie en daardoor kwam er was viezigheid op de 'hersluitsticker' en nu sluit hij niet meer goed af.. (de doekjes blijven wel vochtig!)

Ik raad dit product zeker aan. Zelfs als je niet van een vettig laagje houd, omdat dat er heel makkelijk van af is te spoelen. Volgens mij zijn deze doekjes er ook nog voor andere huidtypes.

Have fun!

1 opmerking:

  1. deze doekjes gebruik ik ook al een hele tijd , ik vind ze uitstekend........!!1

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!