woensdag 24 augustus 2011

Polyvore.

Heb je soms ook geen idee wat voor kleren je aan moet? Heb je totaal geen inspiratie? Kijk eens op Polyvore om je eigen kleding collage's te maken.


Ik kwam op deze site via Teskuh.nl. Het leek me leuk om eens te proberen dus ik ging gelijk aan de slag.

Polyvore is een site waarop je kleding collage's kan maken om nieuwe inspiratie op te doen. Je kan collage's maken voor alle soorten kleding. Als je de kleding aanklikt die je in je collage wilt, komt de prijs erbij te staan. Je kan de kleding sorteren op kleur of prijs. Ik heb een paar simpele looks gemaakt die ik zelf zo zou kunnen dragen.

 Dit zou voor mij een standaard school look kunnen zijn. Een simpel shirt, met een spijkerbroek. Meestal leuke hakken, maar soms ook wel sneakers. Een ketting en een ring of armband.
Lekker uit gaan? Een leuk jurkje met een kettinkje en armband. Leuke schoenen erbij en een handige tas. Zoals je ziet heb ik vooral wit gebruikt in de accessoires, ik hou er van om de witte kleur van de stippen in het jurkje terug te laten komen in de accessoires. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik eigenlijk nooit uit ga.. 
Je kan ook een hele chique outfit maken. Ik heb hier een mooi jurkje, waar ik net als bij de vorige foto weer het zwarte van de band heb terug laten komen in de accessoires. (Valt er iets op aan de schoenen hier en in de school look?)
Bij Polyvore kun je ook makeup in je collage zetten. Ik heb hier boven even een leuk simpel shirt (van Angry Birds) met een korte broek gedaan en daarbij makeup gezocht. 

Je kan ook nog foto's en teksten op de achtergrond bij je collage doen, maar dan zie je de kleren/makeup niet meer goed.

Zoals je misschien is opgevallen staat bij niet één setje oorbellen.. Dat komt omdat ik zelf geen oorbellen heb. Ik ben piercing/oorbel vrij. Je kan natuurlijk op Polyvore wel oorbellen in je setjes doen, maar ik heb gekozen om dit niet te doen.

Mijn vriend kwam net binnen toen ik met mijn collage's bezig was, dus hij is ook even bezig geweest, hier is zijn creatie:

Have fun!


Deze blogs wil je misschien ook wel lezen:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!