zondag 14 augustus 2011

Nagellakstash deel 3: Overige lakjes.


Hii allemaal,,

Dit is alweer bijna het laatste deel van mijn nagellakstash. In het laatste bakje van mijn nagellak stash heb ik allemaal lakjes staan waar ik maar 1 of 2 lakjes van heb.

 Ik heb 2 Nagellakken van Catrice.
Easy Peasy, Lemon Squeezy! Een mooie licht groene nagellak. Zoals de titel misschien al zegt, de kleur lijkt een beetje op een limoen kleur. (Ik weet dat lemon engels is voor citroen, maar het klinkt als limoen.)
Bye, Bye Birdy! Een lichte gele nagellak. Op de foto lijkt hij meer donker geel, maar het is een mooie lichte nagellak.
  
Ik heb ook 2 etos nagellakjes. Ik gebruik als nummers de nummers die onderin de flesjes zijn gegrafeerd maar ik weet niet of dat de goede zijn..
Etos Effect Nails, Nummer 35. Een donkerblauwe nagellak met glitter. Ik heb deze gekocht voor de mondriaan nail art.
Etos Long Lasting Nailpolish, Nummer 14. Een mooie donker roze glitter nagellak. Ik gebruikte deze eerst vaak en daarom is hij nu bijna leeg. Ik heb hem niet meer in de winkels gezien, maar ik heb er ook niet echt naar gezocht.

Hema, Nummer 09. Een mooie turquoise nagellak. Meer is er niet over te zeggen.
DA, Color&Shine, Nummer 019. Een zwart nagellak. Dit is echt mijn favoriete nagellak. Het is echt een pikzwarte nagellak die in 1 keer goed dekt.
La Femme Beauty, Nummer 127, Ultra Blue. Een mooie lichtblauwe nagellak. Hij dekt niet in 1 keer en daardoor krijg je met 1 laag een mooi dromerig effect.
Rimmel London Pro, Nummer 323 Riviera Red. Een mooie felrode nagellak. Dit was heel lang mijn favoriete, en ik heb hem ook voor veel tutorials gebruikt (bloody nails, Mondriaan nails, panter nails) maar nu is die jammer genoeg bijna leeg. Ik heb al een nieuwe, maar deze was toch feller. (klik hier voor de vs
The Color Workshop, Nummer J3. Een donker roze nagellak. Deze heeft net als de Miss Porty nagellak van het vorige deel een vies roze kleur. Verder lijken de kleuren veel op elkaar maar deze is lichter. Ik moet wel even zeggen. Ik heb deze nagellak al ongeveer 6 jaar en hij is al eens omgevallen, maar hij is nog steeds goed te gebruiken.
Black Onyx Nailpolish, Nummer 245. Een parelmoer nagellak. Ik heb hem nog niet gebruikt, want ik heb hem laatst van mijn zus gekregen en ik gebruik niet vaak parelmoer nagellak. Dus ik kan er niet echt over oordelen. Mijn zus zei wel dat hij heel goed was.

Dat was het alweer voor vandaag. Mijn favorieten zijn de catrice lakjes, de zwarte van DA en de Rimmel London lak.

Have fun! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!