zondag 28 augustus 2011

makeup stash.

De vorige zondagen heb ik jullie mijn nagellak stash laten zien en vandaag is de beurt aan mijn makeup stash. Ik kon alles weer in delen doen, maar ik heb besloten alles in 1 blog te doen. Dus bereid je voor op een lange blog. Alhoewel.. Zo lang is hij niet. Ik heb niet super veel makeup. Ik heb expres niet zo veel, zodat ik alles gebruik.


Ik heb twee kasten in mijn kamer staan. De ene dient als boekenkast en de andere staat vol met makeup, haardingen, nagellak, tassen en rotzooi. De bovenste drie planken staan vol met makeup dingen.



Op de bovenste plank staan mijn deo's (ik heb alleen meer Vogue deo's en 1 FA roller..), mijn parfums, haar mouse, een heat protector en een cremè. Ik heb geen idee waarom die crème op die plank staat.. Onder mijn deo's en parfums ligt mijn 3 in 1 tang. Een stijl, krul (en golf) en wafel tang. 
Op de tweede plank staat de rest van mijn haar spulletjes: (volle flessen) shampoo, dry shampoo en in het bakje zitten haarbanden, speldjes en een paar elastiekjes. In het andere vakje van het bakje zitten twee maskertjes in tubes van Yves Rocher (perzik en citroen), een clearasil nachtcrème en een haarmasker van Wella. Dat bakje heb ik trouwens gekregen bij een Vogue Girl pakket. Op deze plank staat ook de bak met al mijn makeup. Naast mijn makeup bak staan 3 paletten van The Color Workshop en een katoenen draad (epileren). 
Op de derde plank staat niet veel. Een bakje met kleine reis shampoo's, zeepjes en body lotion's. In het bakje zitten ook nog klittenband rollers, die ik echt vreselijk vind en nooit gebruik. Daarnaast staat een schaaltje waar ik mijn kwasten in was en er zit een zakje maandverband in (don't ask..). En daarnaast staat mijn nagellak stash. 

Zo ziet mijn stash er uit. Ik heb een tijdje geleden een DIY gemaakt, waarin je kan zien hoe ik hem zo heb gemaakt. (klik hier) Ik vind het erg overzichtelijk en heb daarom de indeling nog niet veranderd.


Dit zijn mijn drie paletten van The Color Workshop. Ik heb ze gekocht bij de Kruidvat in de sale (€1,- per stuk). Eerst was ik er niet zo enthousiast over, maar later wel. Ik heb over het middelste palet al eens een review gemaakt (klik hier) en ik vind hetzelfde van de andere paletten. Van links naar rechts heten ze: Purely Beauty, Beauty's Choice en Dual Images. Mijn favoriet is Duel Images, maar ik gebruik de lippenstift uit Beauty's Choice ook vaak.

 Dit zijn mijn lipproducten. Ik heb 3 lippenbalsems in sticks: twee van Sence en een van Labello. Ik gebruik die van Labello om nude lips mee te maken, want dat is een sun protect die een lichte laag achter laat. Daarnaast staan twee bakjes met Hello Kitty lippenbalsem. Ik heb deze in london gekocht. Daarnaast staat de lippenstift uit het Beauty's Choice palet. Voor de lippenstift ligt een Essence XXL Shine lipgloss en in het midden liggen 3 mini lipglossjes. 

 Ik gebruik elke dag mijn Éclat Minéral Pressed Powder van Bourjois. Ik heb nummer 2 (Vanillé). De rest gebruik ik niet echt. Ik heb nog een Essence mineral powder die kapot is en een hema foundation die niet goed dekt. Er ligt ook nog een Yves Rocher camouflage stift bij en glitters van de Fancy.

Dit zijn mijn oogpotloden, zoals je ziet zijn het vooral zwarten. Links ligt een duo oogpotlood van Essence en een Black Mania oogpotlood. Ook ligt er een oogpotlood puntenslijper van Essence. Aan de rechterkant liggen 3 oogpotloden van de Etos: twee zwarten (001) en een blauwe (004). Er achter ligt nog een met een zilveren dop, maar die heb ik gekregen maar het merk is er af gegaan.. Volgens mij is die van Yves Rocher maar dat weet ik niet zeker.. 


 Dit zijn mijn kleinere paletten. Het zijn vooral paletten met 3 kleuren, maar ook een groter bakje met 2 kleuren, en twee paletten met 12 kleuren. Het 12 palet links boven is erg oud.. Ik gebruik hem echt nooit, maar er zitten super mooie kleuren in dus ik kan hem moeilijk weg gooien.. Het 12 palet dat daar onder ligt gebruik ik bijna elke dag. Het is van MAX Colors (van de Action volgens mij). Ik heb hem gekregen van een vriendin omdat er een stukje van de deksel is afgebroken. (whahaa!) Daarnaast liggen nog 4 paletten met 4 kleuren. De links boven is van Paris Memories (nummer 24). Ik heb hem net gekregen en heb hem nog niet geprobeerd, maar ik vind de kleuren super mooi. Daarnaast ligt een Essence Quattro palet. Dit is nog de oudere versie, want hij zit nog in een vierkant doosje. Ik gebruik deze voor nude looks. Daar onder ligt nog een palet van de Fancy en een van Miss Porty. Het palet van Fancy heeft mooie felle kleuren. En het palet van Miss Porty is een smokey eyes palet. Helemaal rechts ligt nog een Biocura paletje. De kleuren hebben veel pigment en daardoor maak je snel fouten.


 Dit zijn mijn kleinere palletjes. Onder aan liggen twee duo's, een van Black Onyx en een van Yves Rocher. Op de achterkant van het Yves Rocher duo zitten nog 2 lipglossjes. Boven het Black Onyx duo ligt een blauwe oogschaduw van Invite (nummer 139) en daar weer boven een lichte oogschaduw van Oriflame. Daarnaast ligt een rode oogschaduw van Essence (nummer 44, it's up to you) en daar weer naast een gele oogschaduw (nummer 4049- 108) van de Etos. De Essence en Etos oogschaduw zitten ook in een shopblog van een tijdje geleden. (klik hier) Onder de gele oogschaduw ligt nog een soort aqua kleur van Miss Porty (nummer 13, fly away) en daarnaast een trio van Fancy. Ik heb deze trio niet bij mijn grotere paletten in zitten omdat deze een mono formaat heeft.

In mijn 'kleine oogschaduw vakje' zitten ook mijn oogschaduwbasis van de Hema, mijn enige Eyeliner (Essence Black mania) en een glitters die ik laatst bij de Wibra heb gekocht voor 70 cent. Ik heb maar één eyeliner omdat ik daar echt niet mee om kan gaan. Ik hoor wel altijd dat het me heel mooi staat, maar als ik het op wil doen mag ik wel een kwartier eerder mijn bed uit. Ik heb ook geen geduld om het te leren..

Dit is volgens mij het product waarvan ik nog het meeste heb: mascara. Ik heb er nu nog 10 en heb laatst ook nog een paar oude weggegooid. Ik begin aan de linker kant met Max Eyes mascara. Deze mascara geeft super veel volume, maar blijft ook heel lang nat. Je kan echt een paar minuten niet met je ogen knipperen, omdat het anders overal zit. Daarvoor staat mijn Rimmel London 1,2,3 looks mascara. Ik kreeg deze in mijn Rimmel pakket toen ik een nieuw abonnement bij de Cosmo Girl nam. Daarachter staat de enige bruine mascara in mijn rijtje. Hij is van de etos en er is verder niks bijzonders aan. Daarnaast staan mijn andere Etos mascara's. Er staan twee Big Brush mascara's en één Cream mascara. Ik gebruik elke dag de Big Brush mascara. Daarvoor ligt nog een Fancy mascara, die ik nooit gebruik. En daarnaast staan mijn Essence mascara's. Twee Multi Action mascara's en een No Limits waterproof mascara.

Dat was mijn hele makeup stash. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en heb ik jullie niet verveeld..

Have fun and keep on smiling. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!