zaterdag 27 augustus 2011

H&M Wishlist.

Vandaag eens wat anders. Ik zat wat op de H&M site rond te kijken en bedacht me dat ik wel eens een wishlist kon maken. (Ik had geen inspiratie voor een andere blog..) Dus vandaag voor jullie mijn wishlist voor de H&M.


Ik zag deze singlet en ik begon gewoon te lachen. Wat is hij geweldig schattig! 
Deze singlet kost normaal €9,95 maar nu is hij afgeprijsd voor €4,95.

Een lekker los shirt. Ik zou het shirt denk ik leuker vinden als hij strakker zou zitten, maar voor een 'dip-dag' is dit ook leuk.
Deze top kost €12,95.

Twee hele verschillende jurkjes, die ik beide leuk vind. Ik vind demin jurkjes sowieso altijd heel mooi. Het demin jurkje kost normaal €34,95, maar nu €14,95.
Het andere jurkje zou ik denk ik vaker aandoen naar feestjes. Dit leuke jurkje kost normaal €39,95 en nu €9,95. Ik ga zeker weten even kijken of dit jurkje nog in de winkel hangt als ik ga winkelen.
Ik draag graag ringen, en ik vind deze echt geweldig! 
Deze set met 3 lekker fel gekleurde ringen en kost €4,95.
Duo nail polish? Okee.. Ik had er nog nooit van gehoord, maar als deze bij ons in de winkel zou liggen zou ik hem zeker weten kopen! De duo polish kost €2,95 en is er met verschillende kleuren. Ik erger me er soms echt aan dat in Leeuwarden 2 H&M's zijn, maar ze bij beide geen makeup verkopen..

Als ik het geld had, dan had ik alles allang gekocht. Maar jammer genoeg is dat bij mij nooit het geval.. 
Hopelijk hebben jullie ook nog leuke dingen vonden tussen mijn wishlist.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!