donderdag 4 augustus 2011

Dove Actie: Wat ik zo mooi vind aan jou.

Hii allemaal,,

Ik keek vandaag naar het nieuwste filmpje van Dionnetje1990 en dat raakte me. Het ging over een actie van Dove. Dove heeft een actie die gaat over de schoonheid van mensen. Als iemand aan je zou vragen 'wat vind je mooi aan jezelf?' dan zou je niet weten wat je moet antwoorden. Maar als je het over een vriendin zou moeten zeggen, dan zou je gelijk wel wat dingen kunnen opnoemen.
Ik vind het een erg mooie actie van Dove en ik ben er ook zelf over na gaan denken. Het duurde even om iets over mezelf te bedenken. Ik kwam er wel achter dat ik eigenlijk altijd wel trots ben op mijn nagels en daarom besteed ik er ook veel aandacht aan. Maar ik krijg op school ook vaak complimenten over mijn lichaam. Dat komt omdat ik zelf heel veel kan eten en dan kom ik nog steeds niet aan. Vooral meiden zijn daar jaloers op, maar het is helemaal niet leuk om altijd zo slank te zijn. Jongens kunnen me er soms erg me pesten en zeggen dat ik anorexia heb. Daardoor word ik soms dan toch weer onzeker.

Degene waar ik iets over wil zeggen:
Trienke van Feel Good, Look Good. Ik vind dat ze een mooi figuur heeft, ze is niet te dik en niet te dun. Ze ziet er ook altijd leuk uit en heeft echt style. Ze laat niet snel over zich heen lopen en dat is ook aan haar te zien. Je kan makkelijk uren met haar praten (en winkelen.. Ze was bij mijn laatste shopblog..). Nog twee mooie dingen aan haar zijn haar acrylnagels en haar haar. Ik vind (en ik weet dat meer dat vinden) dat ze echt heel mooi haar heeft. Het is lang en dik, en haar eigen kleur is bruin, maar ze heeft er blonde hilights in. Ik vind dat dat een mooi effect geeft.

Hieronder is nog het filmpje van Dionnetje1990 te zien. Daarin komt op het einde een link naar de Dove video, maar die heb ik er ook nog onder staan.



Je kan op de site www.watikzomooivindaan.nl ook een soort filmpje maken over iemand die jij graag een complimentje wil geven. Maar je kan het ook op een andere manier zeggen. Als je gaat stemmen maak je ook nog kans op een professionele fotoshoot met degene die jij hebt genoemd.

Have fun and be proud of yourself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!