woensdag 3 augustus 2011

25 random things in my room.

Hii allemaal,,
Ik had vandaag eens zin om iets anders te doen, dus ik besloot om een 25 things in my room te maken. Het filmpje is hier onder te zien.


De dingen die ik heb genoemd: 
1. Een roze knuffel aap van de kermis.
2. De nieuwste Cosmo Girl.
3. Mijn Dior zonnebril uit Griekenland.
4. Vogue Girl deo, Love Birds.
5. Batiste, Dry Shampoo, Original.
6. Catrice nagellak, Nummer 390; Easy Peasy, Lemon Sqeeuzy!
7. Mijn leukste badeendje! Goochelaar versie.
8. Alles is Liefde. Favoriete DVD.
9. Kruidvat, Body & Fruit, Body butter, Cranberry & Granaatappel.
10. Een sleutelhanger van een beertje met mijn naam op het shirtje.
11. Mijn metrokaartje uit London! 
12. The Color Workshop palet; Dual Images. Met blush, poeder, lip gloss, oogschaduw en kwastjes.
13. Mijn Asus Laptop met Twitter! (Follow me: @SanneNijboer)
14. Mijn Samsung Omnia Pro 2 qwerty (jaja..) telefoon.
15. Mijn krultang.
16. Foto van mijn hond in de sneeuw met een unox muts.
17. Nagellak remover van de kruidvat in een extra grote fles.
18. Mijn beurs (ook uit Griekenland).
19. David Jones tasje uit Mallorca.
20. Het nieuwste boek van Judith Visser; Trip. Net als haar andere boeken; aanrader!
21. Favoriete shirt van Springfield. 
22. Ketting met gekleurde hartjes. (Volgens mij van de zeeman als setje met gele oorbellen..)
23. Tandenborstel van de euroland.
24. Europrofit shampoo & conditoner. 35 en 38 cent bij de kruidvat en werkt heel goed!
25. Mooiste voor het laatst bewaard.. Mijn Eksept hakken (10 cm) van de Shoeby. 

Alle dingen die ik heb genoemd zijn mijn favorieten, daarom zijn er ook niet dezelfde dingen.

Binnenkort ga ik ook weer wekelijks een filmpje oploaden op mijn youtube account (http://www.youtube.com/xminimuis). Ik weet nog niet op welke dag, maar het word sowieso geen woensdag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.

Have fun!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!