zaterdag 2 juli 2011

Winkelen op koopzondag.

Hii allemaal,

Vorige week zondag ben ik met Trienke van FeelGoodLookGoodTrienke.blogspot.com naar Leeuwarden geweest om te winkelen. Ik vond het erg leuk om op koopzondag te winkelen omdat het echt heel rustig in de stad was en nu kon je tenminste goed kijken naar wat je kocht. Ik heb zelf vooral makeup en nagellak gekocht. Ik heb de hele week al de meeste dingen gebruikt dus ik zal jullie ook vertellen hoe het is. Normaal koop ik minder makeup omdat ik dan minder geld heb, maar ik was vorige maand jarig en daarvan had ik nog geld over..

Etos:
Bij de Etos heb ik vooral nagellak gekocht. Op de foto's hiernaast is te zien wat ik heb gekocht maar ik zal het ook nog even typen.
Op de eerste foto zijn 3 dingen te zien; Etos Big Brush Mascara, Etos Effect nails nagellak en gele oogschaduw.
De mascara gebruikte ik eerder ook al en zondag ochtend had ik echt het allerlaatste, dus ik heb gelijk een nieuwe gekocht. Ik vind deze mascara heel goed. Eerst gebruikte ik hem in combinatie met een andere mascara van de Etos (sorry ik ben de naam even kwijt..) maar nu gebruik ik hem met de 3 in 1 Rimmel London mascara.
De blauwe mascara die op de foto te zien is heb ik gekocht omdat ik zelf geen donkerblauwe nagellak had maar mijn zus wou graag mondriaan nagels en daarom heb ik hem gekocht.
Ik heb bij de Etos ook gele oogschaduw gekocht, omdat dat helemaal in is deze zomer en ik het ook erg mooi vind maar zelf nog niet had.

Op de tweede foto zie je 3 nagellakjes van Miss Porty. Er was een actie voor 3 halen en dan kreeg je korting volgens mij. Ik heb een gouden nagellak, een zilveren nagellak en een donkerpaarse nagellak gekocht. Ik had zelf nog geen zilveren en gouden nagellak dus daarom kocht ik die. En mijn paarse nagellak was bijna op.
Bij de meeste nagellak moet je meestal 2 of 3 lagen doen voordat hij 100% dekt, maar de paarse nagellak dekt met 1 laag al 100%! Ik vind dat persoonlijk heel mooi.

Kruidvat:
Ik ben ook naar de kruidvat geweest en daar heb ik ook nog 2 dingen gekocht (zie laatste foto).
Ik heb een rode oogschaduw van Essence gekocht, omdat ik die in veel tutorials zag maar ik had er zelf geen.
En ik heb een bodybutter gekocht van Body&Fruit, omdat in de zomer mijn huid heel snel droog is. Ik heb nu elke keer na het douchen body butter op gedaan en mijn huid is nu echt heel zacht! De bodybutter is niet zacht maar ook niet keihard. Daardoor is die fijn en makkelijk te gebruiken. Ik heb de geur Cranberry & Pomegranate (Cranberry & Granaatappel) maar hij was er ook nog met kokosgeur.

Prijslijst:
Etos:
Etos Big Brush Mascara: 5,99
Etos donkerblauwe nagellak: 1,99
Etos gele oogschaduw: 2,99
Miss Porty Nagellak: 1,99
Totaal uitgegeven: 16,94 maar door kortingen 12,22.
Kruidvat:
Essence Rode oogschaduw: 1,59
Body&Fruit Bodybutter: 2,49
Totaal uitgegeven: 4,10.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn 'advies' en voor jullie heb ik alvast een paar foto's voor volgende week zaterdag.. Ik zal er niks over zeggen, maar de foto's zeggen denk ik al genoeg. (;

Have Fun..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!