dinsdag 19 juli 2011

Review: Essence 50's Girls Reloaded.

Hii allemaal,,

Vorige maand liep ik te klagen in huis dat mijn goede fel rode nagellak bijna op was en nu kwam mijn zus vanmiddag thuis met een verassing voor me: een nieuwe fel rode nagellak!
Ze had niet mijn vorige opnieuw gekocht want die was toch een beetje duur, dat is ook de reden waarom ik hem zelf niet opnieuw kocht.. Maar ik ben ook heel blij met mijn nieuwe.

Essence heeft een nieuwe collectie op de markt gebracht: Essence 50's Girls Reloaded.
Essence: "Welkom aan boord! Essence neemt  je deze zomer mee terug in de tijd, naar de jaren 50! Met de nieuwe trend editie “50’s girls reloaded nodigt essence je in de maand juli 2011 uit op een retro-reis. Intens blauw en helder rood, gecombineerd met zachte goudtinten verzekeren je deze zomer van een flinke dosis maritieme flair. De schitterende retro-verpakkingen en het 50’s design doen denken aan de tijden van de petticoat, rock ‘n roll en stoere kerels met vetkuiven. Een ding is zeker: of nu je gaat varen of kiest voor een bezoekje aan de haven, met deze trendy collectie kom je in een opperbeste en stijlvolle zomerstemming!"


Ik heb zelf nummer 2: Back to the 50's. Het is een mooie fel rode kleur. Als je 1 laag gebruikt dan is het al een mooie kleur (een beetje doorzichtig rood), maar als je dan de tweede laag gebruikt word die heel mooi fel! Ik denk dat deze kleur nu ook vaak in mijn tutorials komt ipv de Rimmel London Pro.

Ik vind dit een erg goed product en raad het daarom ook aan. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere nagellakjes en andere producten uit de 50's Girls Reloaded collectie.

Have fun with your nails!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!