zondag 31 juli 2011

Nagellak stash deel 2: Miss Helen & Miss Porty.

Hii allemaal,,

Gister had ik al gezegd dat vandaag het tweede deel van mijn nagellak stash zou komen. Hierna komen nog 2 delen en daarna begin ik denk ik met mijn makeup stash.

Dit zijn mijn Miss Helen nagellakjes. Dit is echt mijn aller oudste nagellak, ik weet daarom niet of sommige nog wel te koop zijn.. Ik denk het wel maar misschien met een andere naam. Ik kreeg deze nagellak van mijn oma, omdat zij ze niet meer gebruikte.
Nummer 105. Een doorzichtige bronsachtige parelmoer kleur met een oranje gloed. Ik vind deze kleur nogal moeilijk te beschrijven, maar op de foto zien de kleuren er ook anders uit.. De echte kleur van deze lak lijkt meer op het laatste potje (nummer 05).
Nummerloos. Op alle potjes zit onderop een etiketje geplakt, maar natuurlijk mist die weer van deze af. Het is een bordeauxrode (oftewel donker rood met een wat paarse gloed) kleur. Het is een kleiner flesje dan de rest, deze is namelijk 8 ml en de rest is 10 ml. Ik vind het een mooie kleur, omdat die erg mysterieus is en ik gewoon van bordeauxrood hou.
Nummer 147. Een mooie roze framboos kleur. Ik zie deze en wil hem gewoon bijna gelijk weer op doen! Wat een mooi kleurtje is dit! (Beetje jammer dat de dop vast zit door opgedroogde nagellak..) Op de foto vind ik de kleur meer oranje lijken, maar dat is hij niet. Hij heeft wel een lichte oranje gloed.
Nummer 104. Een witte parelmoer nagellak. Hier is niet veel over te zeggen, hij is gewoon erg mooi. Ik heb hem trouwens ook gebruikt in mijn eerste tutorial! (klik hier voor de tutorial)
Nummer 05. Dit is ongeveer dezelfde kleur als het eerste flesje (nummer 105) maar deze is lichter en meer naar het roze toe.

Nummer 311. Een zilveren kleur. Niet veel over te zeggen, gewoon zilver.
Nummer 312. Een goude nagellak. Zelfde verhaal als de zilvere nagellak, gewoon een goude kleur.
Nummer 313. Een donkerpaarse kleur. Deze nagellak dekt in 1x, daarom vond ik hem ook zo leuk. Er zit een kleine roze glitter in. (klik hier voor de vs)
Nummer 20. Een donker roze kleur. Ik heb deze nagellak ook al heel lang, en heb hem daardoor ook al heel lang niet meer gebruikt. Het is een beetje een vies roze kleur, maar toch is hij wel mooi. Het is een kleur voor roze rustige nagels.

Dit was het alweer voor vandaag. De favorieten uit dit deel van mijn blog zijn toch de zilveren en gouden van Miss Porty, omdat dat de enige zilveren en gouden nagellak zijn die ik heb en nummer 147 van Miss Helen is toch ook wel een favoriet.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!