dinsdag 19 juli 2011

Frank de zeeman?

Hii allemaal,,

Als jullie allemaal andere beauty/fashion blogs in de gaten houden hebben jullie het vast al gelezen: 'Zeeman stunt op Amsterdam Fashion Week.'.
Zeeman heeft op de Amsterdam Fashion Week een hele nieuwe collectie uitgebracht die gemaakt is door ontwerper Frank. Alles was in het geheim gedaan en maar een paar mensen wisten er van.


Sommige dingen vind ik niet mooi in de collectie, zoals dat er gaten in de laatste jurk zitten. Ook zijn er vooral veel gele kleuren, dat vind ik ook minder. Maar de meeste kleren vind ik wel mooi. Ik zou ze niet allemaal zelf gaan dragen, maar ik vind ze er niet lelijk uitzien.

Ik heb persoonlijk niks tegen de Zeeman. Ik ken mensen die niet in de kleren van Zeeman willen worden gezien, omdat ze goedkoop waren. Maar ik vind dat de kleding er niet goedkoop uitziet. Ook is het een goede kwaliteit. En dan maar goedkope kleren, als je het wat krap hebt met je geld kun je daar tenminste leuke kleren krijgen.
Het motto van de Frank collectie is dan ook: 'Er goed uit zien hoeft niet duur te zijn.'

De collectie kan je bekijken op http://www.frankfashion.nl. Er staat nog niet veel kleding op maar ik denk dat er wel snel meer komt.

Have Fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!