woensdag 27 juli 2011

essence vs. ?

Hii allemaal,

Ik was vanochtend bezig met mijn nagellak stash foto's te maken, omdat ik geen filmpjes meer kan plaatsen, en toen maakte ik foto's van mijn favorieten en toen had ik allemaal nagellakjes die ik eerst wel heel leuk vond maar nu niet meer omdat ik er nu betere voor heb. Daarom kwam ik op het idee om te vertellen welke nagellak ik er voor in de plaatst heb genomen en welke ik dus nu gebruik.
Ik heb drie kleuren waarvan ik nu een nieuwe versie heb: zwart, paars en rood.

Ik had eerst de Essence Coulour&Go, nummer 21: Fabuless. Het is een zwarte kleur, maar niet 100% zwart. Er zit een lichte glitter en daardoor is die niet pikzwart. Ik heb als vervangende nagellak de DA Nailpolish Color&Shine nummer 19. Ik heb deze nagellak laatst bij de DA gekocht en ik vind hem echt heel goed! Hij dekt bijna in 1 keer 100%. Ik vind hem echt heel goed en raad hem daarom ook zeker aan.

De paarse essence nagellak was een van de eerste essence nagellak die ik kreeg. Ik kreeg hem een paar jaar geleden voor mijn verjaardag. Het is de Essence Colour&Go nummer 07, Rock it Baby!. Ik was volgens mij vergeten dat ik hem had, want toen ik laatst een actie zag bij de Etos met 3 miss porty nagellakken (klik hier voor de shopblog) en toen kocht ik een zilvere, een goude en nog deze paarse. De Miss Porty nagellak is nummer 313.

Bij de nagellak heb ik drie kleuren. Als eerste heb ik de Essence Colour&Go nummer 11, so glamourous. Ik heb deze lak volgens mij niet vaak gebruikt, maar omdat ik toen een nieuwe abonnement nam op de CosmoGirl kreeg ik een Rimmel London PRO nummer 232 nagellak erbij. Die gebruikte ik vaak en toen nu is die bijna op. Daarom kocht mijn zus laatst de Essence 50's Girls, Reloaded (klik hier voor de review). Hij is minder fel dan de Rimmel London PRO, maar hij is wel goed.

Hopelijk vonden jullie het leuk. Morgen plaats ik waarschijnlijk het eerste deel van mijn nagellak stash.

Have fun! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!