donderdag 28 juli 2011

Essence nagellakstash.


Hii allemaal,,

Vandaag is het dan zover, het echte eerste deel van mijn nagellakstash! ik heb gekozen om het allemaal in delen te doen, zodat ik alle flesjes apart kan bespreken. Ik heb het meeste flesjes van Essence, daarom ben ik begonnen met mijn Essence collectie. Ik nummer ze van links naar rechts en eerst de bovenste rij als die er is.

Nummer 21, So Glamourous. Een mooie rode kleur. De kleur is niet fel rood, maar ook niet super donker. Het is een kleur voor meiden die niet graag fel rode nagels hebben, maar het liever wat netter houden. (klik hier om te zien welke nagellak ik hier voor in de plaats heb gekocht.)
Nummer 22, What Do You think? Sommige mensen vinden het misschien een perzik kleur, maar ik vind het toch meer een zalm kleur hebben. Er zit meer roze in dan in een perzik kleurige nagellak (vind ik persoonlijk). Het is een mooie zomerkleur en ik denk dat ik hem deze zomer ook maar weer eens ga dragen.
Nummer 05, Sweet As Candy. Een lichtroze kleur. Ik vind hem niet zo goed, omdat ik liever een super dekkende nagellak heb. En deze nagellak dekt niet echt. Maar als je een naturelle look wilt is het wel een goede nagellak.
Nummer 03, Shining Star. Een koperachtige kleur. Ik vind hem persoonlijk niet mooi om alleen op je nagels te dragen, omdat het dan net lijkt alsof je vieze nagels hebt, maar ik heb hem wel eens over een rode nagellak gedragen wat wel een mooi effect gaf.
Nummer 02, White secret. Een kleur die je nagels iets lichter maakt. Als je hem als witte nagellak wilt gebruiken heb je 3 lagen nodig en dan is die nog steeds niet spierwit. Ik zoek nog een betere witte nagellak. Voor een naturelle look is dit wel weer een mooie kleur.
Nummer 18, Check It Out. Een mooie groene kleur. Het is geen donkergroen, geen lichtgroen of neongroen, nee gewoon echt GROEN. Vroeger droeg ik hem vaak, maar nu gebruik ik hem vooral voor nail art.
Nummer 17, Pool Party. Een blauwe kleur met glitters. Ik weet nog dat dit het eerste Essence nagellakje was wat ik kreeg, en sinds die dag kocht ik bijna elke keer als ik ze zag staan wel weer een paar nieuwe lakjes. Vroeger was dit een van mijn favoriete lakjes, maar nu gebruik ik hem alleen nog voor nail art.
Nummer 09, Get The Fever. Een oranje kleur. Was dat niet weer helemaal in deze zomer? Het is tenminste wel een zomerse kleur. Ik zal hem je afraden als je niet van felle kleuren houd, want hij valt wel lekker op.
Nummer 08, Ultimate Pink. Een mooie roze kleur. Elke keer als andere beautybloggers een flesje roze essence nagellak hadden gekocht en die lieten zien in een shopblog, dan had ik zoiets van 'DIE MOET IK HEBBEN!' en toen ik gister de foto's maakten voor deze blog had ik zoiets van 'oh, ik had hem al die tijd al..'.
Nummer 07, Rock it, Baby! Een mooie paarse kleur met een lichte glitter. Deze kreeg ik tegelijk met nummer 17. Ik zou deze nog wel dragen, want ik vind het een mooie kleur. Met 1 laag heb je een frisse fleurige look, en met 2 lagen heb je een duistere mysterieuze look. (klik hier om te zien welke nagellak ik hier voor in de plaats heb gekocht.)
Nummer 23, Sundancer. Dit is echt een super mooie gele kleur. Het is niet licht oranje, maar ook niet donker geel.. Ik weet niet hoe ze het noemen, maar ik vind het gewoon een super kleur! Deze ga ik zeker dragen in de zomer!
Nummer 39, Lime Up! Dit is pas een lime groene kleur. Ik zag hem en het was echt zo'n kleur die ik dan gelijk ga kopen. Ookal draag ik hem niet, ik vind hem al super om naar te kijken. Als je echt zin hebt om lekker op te vallen met je nagels moet je vooral deze nagellak gebruiken.
Nummer 38, Choose Me! Een mooie donkergroene/blauwe glitter nagellak. Ik vind het wel leuk om hem over Lime Up te dragen, want dan heb je de felle limegroen die toch minder fel word door de donkergroene glitters. Zo krijg je toch een hele zomerse look.
Nummer 52, Out Of My Mind. Een mooie zeekleurige nagellak met glitters. Ik pak hem weer op en heb gelijk weer zin om hem op te doen. Ik heb deze nagellak nog niet zo lang (vanaf 1 juni, my birthday!), maar ik vind hem echt super mooi! Het is een mooie opvallende maar niet felle kleur.
Nummer 21, Fabuless. De zwarte Essence kleur. Ik vind hem zelf niet zo mooi, omdat hij niet echt zwart is. Het is net gewoon super donker grijs.. (klik hier om te zien welke nagellak ik hier voor in de plaats heb gekocht.)
Nummer 01, Absolute Pure. Een doorzichtige nagellak. Ik gebruik hem meestal als soort topcoat. Ik breng eerst deze aan, en daarna nog een andere topcoat. Ik doe dat omdat het dan beter blijft zitten en zodat op de andere topcoat geen nog natte nagellak komt.
Nummer 43, Where Is The Party? Het is een van de nieuwste kleuren van Essence. Het is een mengsel tussen een paarse en een groen nagellak. Door het licht lijkt die op het ene moment groen, en op het andere moment paars. Ik vind het een super mooi effect hebben en draag hem daarom ook graag.

Essence Multi Dimension, Nummer 62, Must Have. Een donker grijze kleur met een lichte glitter. Ik had geen grijze nagellak, maar ik vind deze erg mooi. Hij dekt mooi en vooral met de matte topcoat vind ik hem erg mooi.
Essence Multi Dimension, Matt Topcoat. Een mooie matte topcoat van Essence. Ik vind matte nagellak soms mooier dan gewone nagellak. Deze topcoat bewijst dat.
Essence Glitter topcoat. Zoals de naam al zegt: een topcoat met glitters. De glitters zijn erg zichtbaar en geven je look een beetje extra.
Essence, You Rock, Nummer 05, Speed Of Light Blue. Een mooie mintkleurige nagellak. Ik vond hem erg mooi om te zien en hij dekt ook goed met 2 lagen. Het is een erg fris kleurtje.
Essence, 50's Girls, Reloaded, Nummer 02, Back To The 50's. Deze mooie felrode kleur komt uit de de nieuwste Essence collectie die 1 of 2 weken geleden is uitgekomen. (klik hier voor de review)
Essence, French Manicure & Pedicure Pen. Deze pen is makkelijk te gebruiken voor nail art, als je kleine dingen moet tekenen. Maar ik had wel vaak het probleem dat als je nagellak nog niet helemaal was opgedroogd dat de pen het dan niet doet en je alleen maar deuken in je nagellak maakt.. Verder is die wel goed op droge nagellak.


Ik merk dat ik een paar jaar geleden echt hele andere kleuren droeg op mijn nagels, maar ik heb ze nooit weggegooid. Wel heel veel zijn opgedroogd, dus ik denk wel dat ik maar eens mijn nagellakstash moet opruimen.. Ik kwam er ook achter dat ik eerst altijd essence nagellak droeg, maar dat ik nu ook veel andere merken draag..
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen hoe mijn nagellak stash er uit ziet. Ik denk dat veel mensen dachten dat ik veel meer zou hebben.

Have fun. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!